Vulpen Bob_Ross Ik heb sinds drie weken of zo Spotify dus kom maar op🙃 Ik nomineer Doeda ogen dicht van Slongs Dievanongs.
IAmWorthy Ik ben zo vrij geweest om de lijst aan te maken voor wie Spotify heeft. Als het goed is kan je zelf toevoegen en anders plaats ik zo nu en dan de rest die hier gedeeld wordt erbij. Bob_Ross Gedaan. iMoeder Ja leuk!!
Nescio Ik luister veel naar hiphop als ik een boost nodig heb. Travis Scott staat momenteel hoog in mijn playlist.
IAmWorthy Trees Als je nu op de afbeelding klikt op AVDK Power Playlist zou je er moeten komen, lukt het niet dan plaats ik de link even. Zal kijken of ik hem zelf kan zoeken, staat wel openbaar.
Bob_Ross Icona Pop - I love it @IAmWorthy Ik kan zelf nog niets toevoegen aan de lijst. Ik denk dat je hem dan eerst moet delen?
IAmWorthy Bob_Ross lukt het via deze wel? de link heb nu de linkt van "samenwerkers uitnodigen"geklikt. Edit ik krijg met delen steeds deze afbeelding om op te klikken, ga even kijken wat ik verkeerd doe.
Bob_Ross Hey ik zie dat @Femkes wel dingen kan toevoegen aan jouw lijst @IAmWorthy . Misschien kan @Femkes uitleggen hoe? 😆
Femkes Bob_Ross eh, gewoon door te doen. Toen ik klikte op de link kwam ik in de lijst en als ik dan een nummer wilde toevoegen kon ik kiezen tussen mijn eigen lijst en de lijst van avdk. Ik was me er niet van bewust dat ik de enige waaide sr kon