Pimpelmeesje het is echt zo lieverd!
Zonnebloem vanochtend rond 4 uur zakte het gelukkig weg. Ik heb vaak hoofdpijn, maar ik twijfel na gisteren nu ook of dit niet gewoon geen lichte migraine aanvallen zijn. Migraine was voor mij altijd: eerst een uurtje aura en daarna de wel hoofdpijnfase met overgeven en elk inimini beetje licht teveel. Overigens nog vaker enkel een aura zonder de hoofdpijnfase. Sinds mijn cva is dit weg, maar wel heel vaak de wat lichtere hoofdpijnaanvallen.
Ik had gisteren geen aura, maar wel duidelijk migraine. De normale hoofdpijn buien zijn ook
zonder aura, maar wel met de voor mij typische pulserende pijn boven mijn linkeroog. Het is zonder overgeven en enkel een lichte lichtgevoeligheid met lichte misselijkheid. Ze komen wel altijd plotseling op en paracetamol doet echt helemaal niks. Geen idee of je ook migraine kan hebben zonder het kotsgedoe en in zo lichte mate? Ze zijn rot, maar niet zo beperkend en heftig als wat ik altijd onder migraine schaar. Triptanen mag ik toch niet meer slikken, dus ik weet niet of het heel veel zin heeft om het een keer na te vragen bij de huisarts.