Hier ook in de winkel zo te zien, mar ik kan pas woensdag gaan. Laat maar weten of het dan nog nodig is!
Kan iemand voor mij bij de Hema kijken?
Liekje81 is goed, dankjewel!
CrazyCatLady Hier hebben ze die niet meer. Ik zag dat ze er nog wel in Berkel hebben of in de Reeshof?
CrazyCatLady hier moet ie nog zijn in de buurt, kan wel even kijken straks na het werk?
Ansji dankjewel voor het proberen! Die zag ik ook, maar ik ben bang dat ik dat niet ga redden. Ik had H vd week al naar west gestuurd toen ze daar nog op voorraad waren maar tegen de tijd dat ze daar aan kwam was hij ook al weer uitverkocht
Zowel BE als RH zijn best een onderneming met het ov en ik heb daar op z'n vroegst pas eind van de week tijd voor, ik denk dat ze daar dan ook al weg zullen zijn..
Marshmallow even kijken wat het makkelijkst is denk ik, jij of @Kyra73?
CrazyCatLady ik kan morgen even kijken. Vandaag lukt niet meer.
Helaas ook uitverkocht.
- Bijgewerkt
Kyra73 balen, dankjewel voor het kijken in ieder geval!!!
@Marshmallow zou jij nog een poging kunnen wagen? Of anders @Liekje81 morgen?
CrazyCatLady ik kan morgen even kijken voor je.
CrazyCatLady ik zal morgen even kijken!
Liekje81 @Marshmallow hoe laat ga jij? Niet dat we anders allebei 1 hebben
Liekje81 ik moet werken tot 17 uur dus daarna
Marshmallow ah ik ga eerder. Ik zal wel even laten weten of ze hem hier hadden.
CrazyCatLady volgens internet hebben ze hem hier nog op voorraad!
Ik heb âm voor je gekocht!
Zonnebloem oooeeh dankjewel!!
Ik stuur je pb!!
Ik ben nu ook dankzij @CrazyCatLady 40 euro armer bij de Hema (gelukkig keek in in de Hema even op forum of niet iemand anders hem al had.).
Honkeytonk ze hebben ook zo'n vreselijk leuke dingen daar, t is gewoon gevaarlijk!!
CrazyCatLady ik heb ook 0 ruggengraat ben ik achter. Was met de kleinste 2: ohh wil je paaseitjes, pak maar, ohh kwastjes, prima joh
Honkeytonk ook dat is heel herkenbaar!
Maar hema is gewoon praktisch, dus dat valt onder boodschappengeld, dus dat telt niet