Vakantiepark center parcs/landal met wildwaterbaan
Meca ik heb altijd gedacht dat de wildwaterbaan niet was afgefikt, maar geen idee hoe ik daar bij kom. En als het wel bewaard was gebleven, dan was het ook al lang gerenoveerd. De laatste keer dat ik er ben geweest zal in 1999 of 2000 zijn geweest. De brand was volgens mij in 2000 of 2001? Toen is alles weer opgebouwd /opgeknapt. Mogelijk dat er sindsdien niks meer aan gedaan is en het nu gewoon weer gerenoveerd moet worden.
We gingen er vroeger altijd met familie heen. We waren echt zo tokkie familie. Werd er 1 kinderkaartje gekocht en dan moest ik samen met nog 2 neefjes/ nichtjes in het draaihek staan, zodat we met zijn 3-en voor de prijs van 1 naar binnen konden .
- Bijgewerkt
June we zijn er nu en echt een leuk park! Ons huisje was netjes schoon en mooi aan een meer. Plaza is echt leuk en ondanks dat het vol is nergens echt druk. Buiten terrras met strandje, klimmen, binnen en buiten midgetgolf (niet gedaan) bowlen (wel gedaan) lasergame (boys gedaan met leuke jongen die het begeleide) gametown (veel te duur maar soit ) kabouterpad en klauterwoud, boerderij met moestuin, ponyranch, leuk gedaan!) zwembad: niet te groot maar toch groot: leuke wildwaterbaan en spraypark , golfslagbad. Mijn jongens zeiden: leukste zwembad ooit! (Maar is ook eerste keer CP voor ze) speelparadijs is leuk maar wel voor kleintjes.
Enige is: de horeca is slecht. Had ik al gezien bij de reviews dus wij zijn gisteren met mijn ouders van het park af gaan eten (boscafe maasdal, leuk!) maar vandaag lunch was drama. Dus vanavond weer in het huisje
Maar verder aanrader qua park!
Oh en de wildwaterbaan splitst. Je kan rechtdoor door over steilste gedeelte van de hele baan (blauwe plekken alert, mijn knieën enkels en botjes hij mijn schaambeen zijn dood) of naar links door een groene glijbaan/buis…
Puzzelstukje meerdal dus..
Liekje81 Leuk! Lijkt me hier ook leuk in de zomer want je mag zelfs zwemmen bij het strandje als je wil. En wij zitten hier nu aan het water en ik zat vanmiddag heerlijk uit de wind in de tuin terwijl de kinderen ernaast in het bos speelden. Ze hebben namelijk ook best wat nieuwe buitenspeeltuinen en een klauterwoud…