Ik schrijf dit bericht namens mijn jongste dochter.

Zij heeft het al jaren over een wildwaterbaan op vakantie. Deze wildwaterbaan wordt eigenlijk de lazy river genoemd volgens mij, maar goed. Voor haar was het toen wild omdat ze klein was.

Zij kan zich een park herinneren waar je tijdens de baan kon kiezen welke weg je nam. Verder met de baan of een groene glijbaan nemen. Met name de keuze die je moest maken vond ze leuk, ook ivm tikkertje doen met dr zus.

Wij komen er niet uit. Weet iemand van jullie welk park ze bedoeld?

• Bijgewerkt

Puzzelstukje de huttenheugte heeft een wildwaterbaan die splitst en volgens mij de Eemhof ook. Ik kan mij alleen geen groene glijbaan herinneren, dus ik vraag mij af of ze deze wel bedoelt.

Bospad Putten heeft ook een wildwaterbaan die splitst en die baan is wel groen, maar dat is weer niet op een vakantiepark.

Trees bospad putten zijn wij inderdaad afgelopen jaar geweest. Die is heel erg leuk! Maar dat was alleen zwembad. Dit zat volgens ons in een heel subtropisch bad met park erbij.

Trees De Eemhof splitst niet in de wildwaterbaan.

Google zegt het Meerdal, zie ook filmpjes ervan. Kunnen jullie samen kijken.

Meca eemhof is het inderdaad niet.

Meerdal zou zomaar kunnen! Ga ik straks aan haar laten zien.

Liekje81 vennenbos is het ook niet. Die is wel leuk trouwens maar hebben we al vaak gedaan.

De wildste wildwaterbaan staat volgens mij in het Heijderbos, en ik denk ook dat die splitst. In een vrij steile, korte glijbaan met hoge waterstroom. Maar of die groen is..

Meca De Eemhof splitst niet in de wildwaterbaan.

Oh dat wist ik niet! Vroeger namelijk wel, maar ik ben er sinds de verbouwing /brand nooit meer geweest. Dat is dus bijna 25 jaar geleden. We gingen er vroeger heel vaak heen, omdat het dichtbij was en dan had je een splitsing, waarbij je kon kiezen uit een grot en een bredere glijbaan. Ik vond dat vroeger helemaal het einde.

Trees Oh wat zonde zeg dat ze die niet hebben gehouden dan! Ze zijn wel weer aan renovatie toe vond ik. Toen wij er waren deed eerst het golfslagbad het niet meer en ook de stroomversnelling blijkt al jaren stuk.

Meca ik heb altijd gedacht dat de wildwaterbaan niet was afgefikt, maar geen idee hoe ik daar bij kom. En als het wel bewaard was gebleven, dan was het ook al lang gerenoveerd. De laatste keer dat ik er ben geweest zal in 1999 of 2000 zijn geweest. De brand was volgens mij in 2000 of 2001? Toen is alles weer opgebouwd /opgeknapt. Mogelijk dat er sindsdien niks meer aan gedaan is en het nu gewoon weer gerenoveerd moet worden.

We gingen er vroeger altijd met familie heen. We waren echt zo tokkie familie. Werd er 1 kinderkaartje gekocht en dan moest ik samen met nog 2 neefjes/ nichtjes in het draaihek staan, zodat we met zijn 3-en voor de prijs van 1 naar binnen konden 🫣.

Nescio gaan we daar ook nog even op zoeken.

Trees ja die grot weet ik ook nog!

Trees aso!! 😜 maar we dachten laatst we gaan een dagje zwemmen… maar wat een geld! Niet gedaan dus!

Meca ik ga in de krokus naar het meerdal dan kan ik het bekijken 😆

• June hebben hierop gereageerd.
                • Meca vindt dit leuk

Nescio ik denk ook dat het deze is, maar ben daar voor het laatst geweest als kind.

Hopsatee ik hoor graag je ervaring. Ik wil in de meivakantie nog een paar dagen weg.

een maand later

June we zijn er nu en echt een leuk park! Ons huisje was netjes schoon en mooi aan een meer. Plaza is echt leuk en ondanks dat het vol is nergens echt druk. Buiten terrras met strandje, klimmen, binnen en buiten midgetgolf (niet gedaan) bowlen (wel gedaan) lasergame (boys gedaan met leuke jongen die het begeleide) gametown (veel te duur maar soit 😜) kabouterpad en klauterwoud, boerderij met moestuin, ponyranch, leuk gedaan!) zwembad: niet te groot maar toch groot: leuke wildwaterbaan en spraypark , golfslagbad. Mijn jongens zeiden: leukste zwembad ooit! (Maar is ook eerste keer CP voor ze) speelparadijs is leuk maar wel voor kleintjes.

Enige is: de horeca is slecht. Had ik al gezien bij de reviews dus wij zijn gisteren met mijn ouders van het park af gaan eten (boscafe maasdal, leuk!) maar vandaag lunch was drama. Dus vanavond weer in het huisje 🤣

Maar verder aanrader qua park!

Oh en de wildwaterbaan splitst. Je kan rechtdoor door over steilste gedeelte van de hele baan (blauwe plekken alert, mijn knieën enkels en botjes hij mijn schaambeen zijn dood) of naar links door een groene glijbaan/buis…

Liekje81 Leuk! Lijkt me hier ook leuk in de zomer want je mag zelfs zwemmen bij het strandje als je wil. En wij zitten hier nu aan het water en ik zat vanmiddag heerlijk uit de wind in de tuin terwijl de kinderen ernaast in het bos speelden. Ze hebben namelijk ook best wat nieuwe buitenspeeltuinen en een klauterwoud…