B B B b b black vrijday!
- Bijgewerkt
Ik ben even op onderzoek uit gegaan nu vriend op zijn werk is
Hij heeft een PS4 met de volgende spellen:
Assassins creed 3 remastered
Assassins creed ezio collection
Assassins creed odyssey
Call of duty cold war
The Witcher
Watch dogs 2
FIFA
Dus maar goed dat ik het even checkte, want ik had bijna dezelfde assassins creed gehaald, haha. Maar aangezien hij er daar al wat van heeft, twijfel ik nu over de volgende:
- Red dead redemption 2 (veel positieve recensies en heb ook wel leuke video’s gezien)
- Uncharted (geen idee, begonnen jullie over haha)
- Planet Coaster (hij heeft volgens mij ooit benoemd dat ie rollercoaster tycoon geweldig vond vroeger en hij houdt ook wel van bouwen)
Volgens mijn man is Planet Coaster helemaal niks. Red dead redemption is een hele mooie game. Uncharted is een toffe rollplaying game maar vrij liniair.
RDR is een fantastische keuze als je vriend The Witcher tof vond.
Met de groeten van mijn gamer man.
Haha heel erg dank aan de gamer mannen en vrienden!
Ik ga morgen red dead redemption bestellen. Zou dat gewoon goed gaan op bol.com bijv? Was vanmiddag in de mediamarkt, maar daar waren de prijzen ongeveer dubbel zo hoog…
[verwijderd]
Blue ja gaat prima hoor via bol. Gewoon wat (bekende) websites bezoeken en kijken waar hij het goedkoopst is.
Sevenof9 Ligt er wel een beetje aan hoor. Mijn vriend gamed ook maar die speelt graag strategie spellen, hoe ingewikkelder hoe beter. Dus Warhammer, Skyrim etc vind hij leuk maar Call of Duty achtige schietspellen heeft hij een hekel aan. Wat hij nog het meeste speelt is World of Warcraft, altijd als healer of tank. En vorig jaar heeft hij eindeloos Stardew Valley gespeeld…