Vulpen ja zo'n verhaal maak ik er ook van. Omdat het anders zo zielig is voor de kinderen in Amerika bv haha.

Bloed, zweet en tranen, eens en nooit weer en het was een harde noot om te kraken plus nog wat clichΓ©s, maar de zelfgemaakte adventkalenders voor de meiden zijn af!!

• [verwijderd]

Trees ...op 6 December 🀣 🀣
    Ze zien er super tof uit! Well done! πŸ˜„

• Trees hebben hierop gereageerd.

Trees superleuk!!!

Ik heb die kleine huisjes uiteindelijk ook gekocht, maar hier staan ze gewoon heel saai op de stapel πŸ˜…

[verwijderd] het ging niet helemaal goed. Ik had het zo goed gestructureerd, dacht ik… toen had kind 1 veel meer cadeautjes dan kind 2 en moest ik alles weer uitpakken. Vervolgens was ik cadeautjes kwijt, omdat ik was vergeten dat ik deze ergens anders had opgeruimd. Uiteindelijk dacht ik echt klaar te zijn, zegt mijn man: uh hoort het dat sommige cadeautjes hetzelfde nummer hebben 🀯.

Ik heb mijzelf beloofd dat ik mijzelf niet meer dom noem, dus bij deze: ik voelde mij even niet zo slim 🀣.

Voordeel is dat ze nu wat meer kunnen uitpakken in 1x.

• [verwijderd]

Trees Heerlijk <3 haha

Trees Trees de meiden vonden het echt geweldig. Ik ben 100 knuffels en kusjes verder πŸ₯°.

(Het was de bloed, zweet en tranen waard!)

yay!! 😊

Bob_Ross doet hij het bij jullie? Hier krijgen we geen projectie te zien

Toch6
          Oh wat gek, bij ons wel. Het is in principe gewoon een spiegel. Dus je telefoonscherm heel fel zetten en dan door het glas naar het papier kijken.
          Tussen eigenlijk tussen het scherm en het glas kijken, door het glas heen.

• Toch6 hebben hierop gereageerd.
            9 dagen later

Nee!!! Dit hebben de meiden voor papa besteld 🫣.

Een boxershort met mijn hoofd in 100-voud erop. Oh wat erg 🀣

• [verwijderd]

Trees hahahahaha !!

Trees hahaha hilarisch. Misschien ga ik er een voor mijn vriend bestellen gewoon om hem een ongemakkelijk gevoel te geven :p