Grappig. Door dit topic ging ik even narekenen en kwam ik voor beide jongens uit op 100 en 102 euro voor pakjesavond (toevallig dus) en voor L op 60 euro (maar klopt, zij krijgt ook nog veel tweedehands of een gabby dolhuisje van 14 euro van Kruidvat en gabby oren van 4 euro en dan is ze echt helemaal halleluja zo gelukkig 🤣)

Komen nog wat schoencadeaus bij maar dat is zoiets als een mini chocoletter , een tijdschrift, pakje voetbalkaarten, potje klei.

Wel exclusief adventskalenders. En die waren 25,25 en 22 euro.

Wij doen beide maar ik koop zelf niet zo veel.
Sint alleen van ons (tenzij mensen onverwacht cadeautje brengen, zou best kunnen, zorgverleners enzo), probeer niet teveel maar ik heb geen budget.
Voor kerst heb ik een boek, man heeft puzzel en 2 speelgoedjes gekocht, en ik wil een dekentje nog kopen. Dan krijg hij nog 4 cadeaus van opa&oma (speelgoed, onesie, boek, schoolbeker), 1 van de andere en nog 1 van de 3e set. Dan nog van zijn tante, aangenomen "opa", mijn vriendin en als we met Nieuwjaar met de familie van m'n moeder zijn waarschijnlijk een berg 😭 en dan nog alle mensen die heel lief zijn en ook een cadeautje voor hem meebrengen.
En hij heeft al zo veel 🙄

Kadootjes doen we met Sinterklaas, ik heb nu voor iedereen al 3 dingen. Maar duur zijn deze maanden wel, want man is komende week jarig en dochter op 15 december. En vooral die laatste vind ik dan moeilijk, want wat moet ze dan nog hebben? Kind heeft al zo veel...

• [verwijderd]

Pimpelmeesje Dat klinkt echt als heel veel cadeautjes ja.. poeh!

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Rietjesbeker Vorig jaar had ik veel moeite met het verzinnen van cadeautjes maar dit jaar gaat het me erg gemakkelijk af!
      Ik was met grote R, en ook nog wel met kleine R erg van de cadeautjes tussendoor. Ik hou van cadeautjes geven, ik word daar zelf ook blij van. Maar daardoor hadden ze (Robbie met name) alles al tegen de tijd dat het kerst was. Rémy was niet een heel spelend kind ook, ik kon moeilijk iets nieuws verzinnen voor hem, hij had zoveel van zijn broer ook.
      Maar nu met 3, en nu met de oudste fan van Lego (yes, lekker makkelijk) en de jongste twee volop in de speeltijd kan ik zoveel bedenken! We doen ook eigenlijk geen cadeautjes meer tussendoor want het is gewoon geen doen (qua tijd, hoeveelheid en geld) wat handig is met kerst en verjaardagen, haha

Misschien met kerst een uitbreiding van wat ze voor haar verjaardag krijgt?

Rietjesbeker
      Heel herkenbaar. Jongste is net jarig geweest, man is deze maand jarig, met kerst de middelste en 2 januari de oudste. Ik heb al 2025 begint niks meer over denk ik.
      Tegelijk heb ik eigenlijk geen idee wat ik ze moet geven. Ze krijgen allemaal iets van playmobil en verder heb ik een dekbedovertrek waar ze om de beurt onder mogen.
      Ik had wel ideeën als een dopper en walkietalkies(3 stuks), maar met die prijzen raak ik helemaal failliet.

• Trees hebben hierop gereageerd.

Mamabeertje ik ben momenteel heel veel speelgoed en spelletjes via Vinted aan het verkopen. Staat best wel veel op. Misschien kan je daar nog leuke cadeautjes kan vinden voor wat meer betaalbare prijzen.

Ik doe met m’n familie lootjes trekken met kerst. Daar heb ik al cadeautjes voor besteld. Voor de kinderen nog niet.
        Vriend is volgend weekend jarig, dat ligt ook al klaar. Maar heb voor hem nog niks voor kerst ook. Altijd gedoe vlak achter elkaar iets bedenken.

Iemand een idee wat een 'Cookiemaqui koelkast' zou kunnen zijn? Dochter heeft besloten dat ze dat wil voor Sinterklaas, met dank aan reclame, maar ik heb de reclame niet gezien en heb echt geen idee wat het zou kunnen zijn 🤣

Ik ben zo in mijn sas met dit cadeau voor beide kids. Ze zijn namelijk dol op hutten bouwen met dekens en plakband e.d.
          Dit gaat het wat makkelijker maken.

Jammer dat de eerste levering incompleet was, dus morgen wordt hij nog een keer geleverd.

Ook nog aparte cadeaus waar ik heel blij mee ben. Voor de jongste badkrijtjes, voor de oudste tattoo stiften voor op de huid, en een soort spiegel om dingen te kunnen overtrekken van je telefoon of tablet.

Wij gaan dit jaar met Kerst kado's geven. Voor N, 9 jaar heb ik: een mooi jurkje, mok met Stitch erop, 2x 6 creachick markers en het boek over de Gorgels ( die gaat man nog kopen)
            N is op 9 januari jarig, dus ik vind het zo best.
            Voor mijn man koop ik een luchtje, en een trui. Voor de rest weet ik het nog niet.
            Zelf wil ik graag het puzzelboek van de Efteling. En potjes met tijd om te borduren...

• [verwijderd]

Uilenmama Die potjes met tijd lijken mij ook wel wat! waar heb je die gevonden? Mooie Black Friday aanbieding toevallig? 😄

Voor Sint ben k aardig rond, alleen nog even langs de plaatselijke speelgoed winkel voor de laatste twee cadeaus.

Voor kerst doen we altijd alleen een boek voor de kinderen, daar moet k nog naar op zoek.

• [verwijderd]

Vanavond de rest van de cadeaus besteld. Ik vind het super fijn nu al klaar te zijn! 😄

Voor grote R kom ik uit op 86€ in totaal (3 cadeaus), voor kleine R 88€ (4 cadeaus) en voor de Lillert 76€ (3 cadeaus)
              Het budget was tussen de 80 en 100 euro per kind, dus meer dan prima gedaan, al zeg ik het zelf 😆

Ik wil alleen nog iets van een kleurboek/activiteiten boek voor erbij maar die neem ik op het laatst bij een supermarkt pas mee. Op het laatste moment wil er namelijk nog wel eens een nieuwe interesse ontstaan en daar kan ik dan aan voldoen dmv zo'n boek 🤓

Ook vandaag de kerstboom 'besteld'. Via school kan je korting krijgen en hoef je hem op een zaterdag enkel op te halen (geen gedoe met uitzoeken, ze gooien hem zo achterin je auto).

Laat kerst maar komen. Ik ben er klaar voor 🎄 😃