Toch6 E houdt vrijdag dr kinderfeestje en wil high tea-achtig iets eten (lunch, 12:30 uit). Er komen 6 meiden van allemaal 10 jaar gok ik. Nu zit ik met de vraag: wat zet ik op tafel en hoeveel... kleine sidenote: ik en de 4 overige kinderen zullen ook zoiets eten, pubers zijn vroeg uit en ik heb geen zin in strijd om een boterham met de jongste 2 🤪
Honkeytonk Wraps gevuld met (kipfilet / zalm / pesto wat lust ze? ) Cupcakes Poffertjes op een stokje met een aardbei Mini sandwiches Kleine yogurtjes met muesli / fruit Groente/fruit spiesjes Qu hoeveelheid, geen idee. 7 stuks ofzo?
Trees Wat hier ook altijd in de smaak valt: Mini pizza’s (picolinno’s) Mini saucijzen of kaasbroodjes Cocktailworstjes met bladerdeeg Kaneelbroodrolletjes maken Mini cheese cakejes Belegde mini broodjes (zo assortiment met kleine broodjes voor in de oven met mini croissant en mini bolletjes)
Liekje81 Bij Appie, en vast ook wel andere supermarkten, hebben ze ook in de vriezer minitompoucejes en bananensoesjes. Ook gewone soesjes.
Trees Liekje81 ze ook in de vriezer minitompoucejes en bananensoesjes. Ook gewone soesjes. Deze was ik helemaal vergeten, maar deze doen wij ook vaak. Lekker makkelijk ook!
Toch6 Liekje81 dat was ik in ieder geval van plan, zo min mogelijk werk er aan 🤭 energie is nog steeds niet geweldig. En waarschijnlijk worden ze blijer van zulke dingen dan zelfgemaakte culinaire hoogstandjes 😅
Pimpelmeesje Wel leuk 🥰 en zeker goed te doen met alle kant en klare meuk tegenwoordig 😂 ik zou de lidl door lopen als je die in de buurt hebt, ik heb t idee dat er voor dat soort dingen daar vaak meer is. Snackgroenten gaan stiekem ook altijd lekker tussen de suiker 🤫
Toch6 Pimpelmeesje het wordt gewoon de Plus, rest is allemaal best stuk verder rijden. Pimpelmeesje Snackgroenten E vreet tomaatjes als chips🤣 dus dat komt op tafel. Net als komkommer.
Pimpelmeesje Wel leuk 🥰 en zeker goed te doen met alle kant en klare meuk tegenwoordig 😂 ik zou de lidl door lopen als je die in de buurt hebt, ik heb t idee dat er voor dat soort dingen daar vaak meer is. Snackgroenten gaan stiekem ook altijd lekker tussen de suiker 🤫
Toch6 Ze heeft het heel leuk en lekker gehad 😄 Daarnaast nog poffertjes, saucijzenbroodjes en worstenbroodjes.
Toch6 Even anoniem gemaakt. Verbaasde me wel dat de paprika op was gegaan. Ik hou daar zelf echt niet van 😅
Mamabeertje Ziet er super leuk uit! Wat hebben jullie verder nog gedaan? Dochter wordt over een poosje ook 10, maar ik heb nog geen idee.
Toch6 Mamabeertje kadootjes verstopt buiten. En ik had voor alle meiden een bord en schaaltje en die mochten ze versieren met porselein stiften. Verder hebben ze nog heerlijk wat gerommeld en gespeeld buiten