Nescio Ik vind dat ik zeker wat te zeggen heb over wie onze nieuwe leidinggevende wordt. En wie de nieuwe naaste collega.
Ja, vind ik ook! In elk geval de directe collega. Hopelijk komen er geschikte sollicitanten!
iMoeder Nou dat is ook wel raar dat diegene daar zo lang mee wacht om dat mede te delen. Ik neem toch aan dat die er ook achter stond? En anders moet je leidinggevende het maar doen?
Mijn leidinggevende is heel erg op afstand (nu letterlijk want hij zit in Amerika 🤣), dus dat ligt niet voor de hand. Maar het is awkward want hij heeft het er dus wel met mijn teamgenoten over gehad, maar met elk afzonderlijk en zonder mij. Ik krijg dan echt het idee dat het een soort test is over hoe ik hiermee omga of zo 😬
Hij heeft me verzekerd dat hij erachter staat maar ergens denk ik dat dat toch niet helemaal zo is. Het was mijn idee om deze rol te willen, alleen had ik in eerste instantie niet bedacht binnen ons team (want wij hadden immers al iemand). Het was het idee van mijn leidinggevende om het wél binnen ons team te doen... Dus nou ja, ik geef het nu maar gewoon wat tijd. Het is even doorbijten maar de overdracht is gestart dus uiteindelijk komt het goed.