Bloem Ja ik kon het op Google niet zo snel vinden. En het is iets waar 'ie zich zelf ook wel een beetje zorgen over maakt 🤪 (en terecht)

Zuremat fijn dat je er weer bent! Wat vreselijk heftig allemaal zeg.. ik heb geen antwoord voor je, maar wil je wel sterkte wensen ❤️

Fijn dat je er weer bent! Zou je dit niet aan een juridisch loket kunnen voorleggen? Of heb je een advocaat? Dan zou ik het daar aan vragen.
Wat een rotsituatie zeg😬

Miek89 Ik heb nog een advocaat ja, een goede pitbull haha. Als ik haar weer spreek (als de definitieve annulering bevestigd is door de rechtbank), zal ik het eens vragen. Het is voor mij verder niet van belang, dus juridisch loket bellen is me teveel moeite 🤣 het is een vraag uit interesse/nieuwsgierigheid, of daar naar hem toe iets mee gedaan wordt.

Ik heb ook geen antwoord op je vraag, maar wat een ellende joh 😟 hopelijk wordt het nu rustiger!

Fijn dat je er weer bent en heel veel sterkte met alles wat er speelt ♥️

Zuremat Het lijkt me haast van niet dat je er echt voor vervolgd kunt worden. Maar het lijkt me wel een goeie aanloop om te proberen eenzijdig ouderlijk gezag aan te vragen en een contact verbod? Dat je gewoon heel die man uit je leven kan schrappen.

En heel gezellig dat je weer terug bent! 😊

iMoeder Hij heeft gelukkig nooit gezag gehad 🙂 Dat scheelt weer!

S. heeft hem al 4 jaar en 3 maanden niet gezien, en N. inmiddels ook al 2,5 jaar niet.

Zuremat Ja dat scheelt een hele hoop. Ik hoop echt voor je dat hij en al z’n gedoe permanent uit je leven verdwijnt.

Mijn ex is ook vertrokken. Ik dacht die is zo weer terug. Maar hij woont alweer samen daar 🤪🤪

iMoeder hopen dat die van @Zuremat ook daar tegen iemand aanloopt die hem in huis neemt.

Wat een ellende voor jullie @Zuremat. Vooral nu je al druk genoeg bent met baby en peuter. Hoe is het nu met saar?

iMoeder Mijn ex is ook vertrokken. Ik dacht die is zo weer terug. Maar hij woont alweer samen daar 🤪🤪

Oh nou beter! Opgeruimd staat netjes!

Tantetil Wat een ellende voor jullie @Zuremat. Vooral nu je al druk genoeg bent met baby en peuter. Hoe is het nu met saar?

Op zich wel wat beter. Ze doet haar ding, leeft haar leven, maar het onderwerp blijft heel gevoelig. Het is zeg maar net een laagje ijs wat op het water ligt, wat dik genoeg is voor de eendjes om op te lopen, maar je moet er geen steen op gooien want dan ketst het kapot. Dat is met haar ook, het is latent aanwezig. Maar er is nu op dit moment goed mee te leven zonder dat het dagelijks ons leven beheerst en dat is fijn. Ze heeft wat leuke vriendinnen om zich heen. Over een week start ze in groep 8, m'n kleine grote meid 🥰