De eerste keer dat beiden zo lang in de auto moeten. Pepper ligt alleen maar te slapen en dit is de kop van Bibi na ruim 500 km. Nog 350km te gaan tot de plek waar we overnachten.
Honden 🐶
- Bijgewerkt
Wij zijn de rest van de dag thuis, het was om 9:00 al 25 graden onder de luifel en het gaat alleen maar warmer worden. We hebben ook bijna geen schaduw. Binta had het gisteren al zo warm.
Nu kan ik even wassen en we zitten er wat koeler bij.
Vanavond weer lekker naar de camping. T moet vandaag en morgen nog werken en dan heeft ze ook vakantie.
Huggybird dat is inderdaad wel erg warm voor binta. Pepper trekt dat ook niet met die donkere vacht.
Wij zijn op onze overnachtingsplek. Pepper ligt lekker binnen op de koude plavuizen en Bibi is echt helemaal loco. Ze is continue rondjes om het huis aan het rennen en net kwam ze vanuit de woonkamer door het openstaande raam naar buiten gesprongen
Huggybird ik was gisteren even heel erg blij dat we een stacaravan hebben. Ik werd gisterenochtend wakker met buikgriep of iets verkeerd gegeten?!? We moesten nog 350km rijden en ik geloof dat ik elk toilet en bosje heb gezien van deze 350km . Zodra we aankwamen kon ik direct lekker douchen en op bed ploffen. We hebben in de caravan wel een toilet, maar een echte toilet is dan toch wel fijner.
Huggybird mijn man had nog zo iets van moeten we een nacht bijboeken op de overnachtingsplek. Ik dacht het is ‘maar’ 350km, maar dit is best lang als je van wc naar wc rijdt. De hygiëne van wc’s langs de Franse snelweg is nogal dubieus of geheel afwezig .
Ik voel mij al een stuk beter. Ik hou alles alweer binnen. Alleen mijn maag en darmen voelen nog ‘gekneusd’, maar verder prima.
Trees oh dat is echt vreselijk. Ik heb dat wel eens gehad van werk naar huis. Ook echt welke wc bezocht en dat was maar 100 km.
Gelukkig heb je dan idd een gewoon toilet!
Marshmallow maar dan heb je nog zelf moeten rijden? Lijkt mij nog erger, want ik weet niet of ik nog veilig had kunnen rijden. Ik lag zwetend opgerold op de bijrijdersstoel met een spuugzakje te roepen: trap dat gaspedaal harder in! Ik moet weer! Ik hoop trouwens dat we nergens geflitst zijn .
Huggybird we gaan vandaag wel even ergens lunchen, maar ik denk dat ik het nog bij iets licht verteerbaars hou en vanaf morgen ga ik los .
De langste stok
De dikste stok
Krijg ik dit toegestuurd van de meiden
Ik was met Binta naar de dierenarts van de week voor de jaarlijkse controle en inentingen.
Ze begint echt een oude dame te worden…. Vetbult, staar, prachtigste tanden nog voor haar leeftijd met alleen op de achterste kies een beetje tandsteen. Toen de dierenarts daar naar keek kreeg ze een ‘lekkere’ lik over haar gezicht
En ze vond haar iets te mager. Sinds vorig jaar is ze een kilo lichter. Ze vond dat ze haar ruggengraat net te makkelijk kon voelen. Dus onze bofkont krijgt iets meer voer.