Trees ik denk dat de ouders wel aan te spreken zijn. Het lijkt zo op het oog een heel gewoon jong gezin. Dit jongetje is de oudste, ik schat 4-5 jaar, er is nog een jonger broertje van denk ik 3 en nog een baby.
De vader liep gisteren met de jongetjes naar de ingang (soort lange oprijlaan) van de camping om te zeggen dat ze daar niet voorbij mogen, dus op de zandpaden blijven en niet op de stenen.
Wij staan langs de oprijlaan en vlak bij ons is er een doorgang in de beukenhaag. De vader zei dat ze daar niet doorheen mogen. Toen de vader weg was zei het jongetje tegen zijn vriendinnetje ‘haha… dat gaan wij dus lekker wel doen!!’ Ook met zo’n gemeen lachje. En dat meisje heel braaf ‘nou, ik niet hoor, en ik ga het tegen je papa zeggen als jij het wel doet!’ 😂😂
Ik hoor het jongetje de hele dag ‘argh’ roepen, als een piraat, met zo’n kneiter harde maar hese stem…. Ik denk dat ze blij zijn als hij de hort op is….
Binta gaat nu steeds de caravan in als ik hier alleen ben en even naar het toilet moet of zo iets.
Ik ga geen enkel risico nemen. Het rotte is dat Binta een beetje lomp de caravan in en uit gaat met de lompe bejaarden lijf.