Huggybird Ze keek super schattig maar als ik een foto wil maken laat ze haar oortjes zakken, ze is niet dol op fotoβs maken π
Rietjesbeker Huggybird een Bulgaarse hooligan, is het π€£ super lief, zit ergens iets van teckel in volgens meerdere dierenartsen. Wat vooral betekent dat ie niet zo hoog, maar wel lang is (en door uitrekken alsnog snel ergens met zijn neus bij of in kan)
Trees Bibi is echt een schroothondje. Ligt altijd bovenop mij en als ik sta, zit ze tegen mijn benen aan of ligt ze op mijn voeten. Pepper is naar de bijkeuken gevlucht en wil ook niet op de foto π€ͺ
Bob_Ross Vandaag oppassen op de hond van mn ouders. Wat een werk zeg! Paar keer per dag laten plassen en poepen, stuk wandelen. Wil de hele dag aandacht. Morgen ben ik weer een kattenmens. (Die heb ik vandaag de hele dag niet gezien.)
Trees Ze mocht van mij niet in de sloot, maar haar oren werkte even niet π€ Dezelfde hond die vorige week niet naar buiten durfde, omdat het regende. Bang dat ze nat werd?!?
Trees Rietjesbeker ik weet dat er maar 1 schuldige kan zijn. Het is geel en kan heel lief kijken π€£. Pepper sloopt nooit was. Bibi bijna nooit, maar etensbakken en hondenluiken kan ze wel waarderen.