Hopsatee Ik zoek voor L een eenpersoonsbed maar wel een waar tijdelijk een hekje aan kan. Ik ken er veel maar vroeg me af waar hebben jullie de beste ervaringen mee.
Pimpelmeesje Hopsatee ik had dit bedrekje, vond het erg handig en kan in een gewoon 1p bed https://www.vidaxl.nl/e/vidaxl-bedhekje-peuter-180x42-cm-polyester-grijs/8718475799368.html?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwo6GyBhBwEiwAzQTmc2QkCzyVIMGfrTMUuOx3lwDt7zZEmlqQk2T1vrm89_8WJ1NpsdiwhBoCGXIQAvD_BwE
Zonnebloem Wij kopen telkens houten bedden die al een hoge rand hebben. Dat vind ik ideaal, dan voelen ze zich wat geborgen en ze kunnen er niet uitvallen.
Toch6 Pimpelmeesje alleen als het hekje pootjes heeft komt het met een lattenbodem niet altijd fijn uit. Hekje wat ik heb zit niet lekker op C dr nieuwe bed. Zonder durft ze zelf niet, ik denk dat ze het wel kan.
Huggybird Toch6 T kukelde geregeld uit bed, toen heb ik een badlaken opgerold en onder het matras gelegd zodat ze tegen de ‘helling’ op moest rollen wilde ze eruit vallen. Dat hielp goed en vond ze heel fijn.
Honkeytonk Lifetime hebben wij ook. Die heeft ook gewone bedden met een bedrand die je er later kan afhalen.