Trees De bevalling en de operatie daar zat een jaar tussen, dus aan het eerste zal het niet meer liggen en vermoed dat de overgang wel echt meespeelt in hoe het nu gaat met de Hashimoto/schildklier. Heb er ook een boek over, maar nog niet aan toe gekomen, of misschien is dat nog beetje struisvogel politiek geweest.🫣
Fijn dat het bij jou stabiel is, hoop daar dit jaar ook weer te ervaren.
Lovely83 bij de overgang (met of zonder medicijnen) zorgt het lichaam er zelf voor dat er weer een balans komt en hoelang dit duurt is voor iedereen verschillend, dat kan echt jaren duren. De medicijnen zorgen er voor mij voor dat die periode wat aangenamer wordt, maar niet zoals voorheen helaas. Ik ben wel eens vergeten het in te nemen en dan merk ik en mijn omgeving direct dat die balans er nog niet is.🫣😂🙈
Huggybird het is ook hard werken, maar daar weet jij alles van toch. Je bent wel een voorbeeld voor mij en vind het ook echt super wat je hebt bereikt. Hoe gaat het je momenteel af, heb jij dan ook zo'n ronde glucosemeter op je arm om het te meten of heb je een andere manier gevonden om de balans te houden?
Heb hier een coach ingeschakeld voor een half jaar waar ik 2 maandelijks begeleiding van krijg en een hormoon analyse heb gehad. Verder dan ook online 24/7 een stuk mindset, voeding e.d en dat is wel fijn.
Ben op de goede weg maar heb ook nog een hele weg te gaan.