Ik ben wel van de goede voornemens gewoonlijk, maar dan maak ik wel een concreet plan van hoe ik die doelen ga bereiken, met tussendoelen en vastgestelde data. Doen jullie dat ook?
Daarnaast hebben we vaak een "thema" voor het jaar, bv meer rust of genieten, reizen, of juist focussen op werk, of Het Jaar Dat Het Huis Af Is.
Mijn voornemens dit jaar zijn natuurlijk mijn man door zijn revalidatie helpen zo goed als ik daarbij kan helpen, en hopelijk zorgen dat hij naar huis kan.
Daarnaast ga ik vanaf januari zelf weer kleine dingen oppakken, de afgelopen maanden heb ik echt alleen voor mijn man geleefd, met her en der afleiding voor mezelf ivv etentjes enzo, maar ik ga in januari mn yoga en meditatie weer oppakken, en beginnen met een ochtend niet in het revalidatiecentrum zijn. En een keertje naar mn werk koffie drinken, en dan in februari een paar uurtjes in de week proberen weer op te pakken.
Het algemene thema van 2019 wordt iig postief zijn, de strijd aangaan en knallen! We gaan keihard knokken voor onze toekomst, en ik vul maar even voor mijn man in dat hij hierin mee gaat 😆