Sevenof9 [verwijderd] Gefeliciteerd! Je dochter heeft wel de beste dag van het jaar om jarig te zijn hoor, tegelijk met mij đ
Marshmallow Ik moet zo eigenlijk zooi naar de grofvuil brengen, maar ik heb geen zin, maar wil wel echt, want dan kan ik eindelijk weer bij mijn fiets. Dus ja ik moet wel. Of ik doe het morgenochtend? Maar ja van uitstel komt afstel geloof ik.
Pimpelmeesje Marshmallow dat soort klusjes geven wel altijd een heerlijk GotShitDone! gevoel achteraf..
Cactusje Ik moest m'n benen weer scheren đ Het had natuurlijk niet gemoeten, maar dan had ik er komend weekend wel spijt van gehad omdat m'n jeans zo warm zou zijn..
Sevenof9 Oh dit is het first world problems topic. Nou, mijn probleem is dat ik na mijn feestje van gisteren heel brak om 7 uur 's morgens wakker ben geworden. HOE DAN?? En nu zit ik in mijn eentje tussen de rommel de restjes van het eten van gisteren als ontbijt te eten đ
Torretjeee Torretjeee ik zat te denken of een jurkje of een broek. Toen dacht ik, geen jurkje want ik heb alleen maar zwart. Dan een broek, even denken welke en wat erop..... Oh ook helemaal zwart đ¤ Opnieuw
Cactusje Zoals vele met mij ben ik steeds aan het checken of de baby al geboren is. Ik vind het stom dat hij/ zij er nog steeds niet is want ik ben ongeduldig...
[verwijderd] Ik kan niet slapen en morgen gaat 6 uur de wekker alweer. En eigenlijk moet ik plassen en een slaappil gaan pakken maar ben te lui om uit bed te stappen.
Femkes De bovenkant van mijn voeten is verbrand omdat ik 4 dagen in sandalen heb gelopen. En het jeukt!