[verwijderd] Ik zit in de stoptrein. De bovenleiding is stuk. Dus de intercity rijdt niet. Ik baal maar hΓ© mijn trein rijdt tenminste.. doe er wel freaking 25 langer over omdat de stoptrein op bepaalde stukken moet wachten op de intercity. Had ik al verteld dat die niet rijdt?
iMoeder Elena22 Uiteraard. En als je er nu op gaat zitten wachten. Dan komen ze 2 uur te laat. π Veel plezier alvast met je smartwatch!
Angel1980 [verwijderd] ben nu met man en macht - via telepathie - jouw tv op een andere zender aan het zetten. Werkt het? π
[verwijderd] Angel1980 haha! Helaas, mijn verleidingstrucs werken ook niet. Misschien moet ik maar gewoon in bed een leuke film gaan kijken π
Cactusje Ik vind het een beetje frisjes in huis, ik heb mijn dekentje al over me heen liggen op de bank maar het blijft frisjes. Ik wil de verwarming nu niet meer aan zetten, voor het warm is kan ie weer uit. Maar ik heb het frisjes..
[verwijderd] Waarom maak ik het mezelf altijd zo moeilijk als de kinderen jarig zijn. Dochter is vandaag 3 geworden en heb alweer een volle week verjaardagstress. Is alles geregeld? Zijn alle kadotjes in huis? Wat doe ik zaterdag met haar feestje aan π€¦πΌββοΈ het word 23 graden maar het koelt deze tijd van het jaar nog snel af. Het vergeet ik echt niets spookt al 5 dagen 24/7 door mijn hoofd. En ik weet dat als ik iets vergeet de wereld niet vergaat en het alsnog vast een leuk feestje word maar ik kan het niet loslaten π
Pietje1987 [verwijderd] gefeliciteerd!! ππ onze dochter wordt volgende week 4 en dat vieren wij ook dit weekend π Ik trek een nieuwe maxi-jurk aan en als het frisser wordt pak ik mijn spijkerjasje erbij π
Sevenof9 [verwijderd] Gefeliciteerd! Je dochter heeft wel de beste dag van het jaar om jarig te zijn hoor, tegelijk met mij π
[verwijderd] Pietje1987 Ik heb net mijn moeder gebelt die komt morgen even 1 of 2 uurtjes oppassen dan kan ik nog even het centrum in om wat leuks te shoppen. Doe jij er slippers / open schoentjes of dichte schoentjes onder? En bedankt voor de felicitatie!
Marshmallow Ik moet zo eigenlijk zooi naar de grofvuil brengen, maar ik heb geen zin, maar wil wel echt, want dan kan ik eindelijk weer bij mijn fiets. Dus ja ik moet wel. Of ik doe het morgenochtend? Maar ja van uitstel komt afstel geloof ik.
Pimpelmeesje Marshmallow dat soort klusjes geven wel altijd een heerlijk GotShitDone! gevoel achteraf..