Hopsatee heee ben je met mijn man getrouwd.
Ik begon ook al bang te worden dat mijn man een dubbelleven erop na houdt. Hij zit voor zijn werk vaak in het ‘buitenland’, maar klopt dat wel 🤪
Mijn man is dus ook al vanaf zijn 19e ambtenaar en vindt het wel prima. Hij verliest zich weer in allerlei hobby’s buiten zijn werk om. Daarin is hij wel enorm gepassioneerd.
Ik zou hier dus ook gek van worden. Ik was niet voor niks zzp-er zodat ik naast mijn praktijk ook andere klussen kon aannemen. Als het enigszins saai werd, zocht ik weer wat anders en daarnaast volgde ik de één na de andere opleiding /cursus om mijn werk uitdagend te houden. Mijn dagen vlogen vroeger echt voorbij. Ik word nu echt regelmatig gek van verveling en gebrek aan uitdaging. Ik snap niet hoe mijn man dit al bijna 30 jaar volhoudt.
Vulpen Als ik wat beter in m'n vel zit noem ik het ook zo 😉
Het is ook zeker wel een kracht. Ik werkte wel snel, maar doordat ik irritant perfectionistisch was, uiteindeljk wel minder efficiënt. Mijn man kan veel beter dan ik zeggen, dat iets wel goed genoeg is. Vind ik absoluut iets positiefs. Bij mij kon en moest het altijd beter 🙄. Daardoor bezorg jezelf ook extra werk en dat is niet altijd positief vind ik.