Cactusje Sevenof9 Nou, nu je het zegt... Ik vind het eigenlijk hetzelfde gevoel als toen ik jaren geleden eens van die nicotine zuigtabletjes had geprobeerd in een poging te stoppen met roken. Dat sloeg mijn keel ook van dicht...
Famofthree Haha en ik kan hele dagen leven op de naked repen. Met mijn gluten allergie erg makkelijk meenemen. En ik haal ze het liefste bij de AH die heeft veel smaken, blueberry muffins smaak vind ik erg lekker.
Pimpelmeesje Cacao naked bars zijn superlekker! Hoewel ik de coffee smaak het allerlekkerst vind ๐
Sweetl Sevenof9 mijn zoontje vind het lekker! Hahaha! 1,5j. 1 van de weinige voorverpakte dingen die hij kan eten. Hij denkt volgens mij echt dat hij een koekje zit te eten net als zijn grote broer.
Sweetl Hier de wortel en dd blueberry favo, bij zoontje dus. Hij kent ook niets anders btw, scheelt wellicht.
[verwijderd] Waarom zit mijn haar altijd perfect net voordat ik naar bed ga, maar de rest van de dag alsof ik een vogelverschrikker ben?
Nescio [verwijderd] aanvullend, waarom zie ik er s avonds mooi uit en overdag moet ik hard mijn best doen om er iets van te maken?
iMoeder Nescio Tijdje geleden ging ik naar een feestje. De selfieโs die ik om half 3 โs nachts heb gemaakt zien er beter uit dan die van voor het feestje. Echt, HOE DAN?? ๐ฅด๐ฅด
Famofthree iMoeder Ontspanning .. je hebt lol op het feestje, misschien wat alcohol dus je hebt endorfine aangemaakt, spieren ontspannen door alcohol en gelachen dus ogen stralen makkelijker..
[verwijderd] Famofthree Ik wilde iets gaan zeggen over de afwezigheid van daglicht, maar dit klinkt beter...! ๐
Famofthree Famofthree Bewijs.. kijk hoe leuk ik ben... Dit was na 5 uur dansen, feesten en hossen, 6 wijn en al zeker 4 bekers liqior 43 .
Rietjesbeker aardbeitjes ik moest ooit na het snijden van pepers naar de wc... Dat was op z'n meest positief gezegd een unieke ervaring die ik niet wens te herhalen.
aardbeitjes Haha gelukkig heb ik mijn lenzen al uit ๐คฃ Mijn vinger proeft nog steeds pittig. Dat was een goede peper zeg ๐ถ๐ถ