[verwijderd] Mijn man is de nieuwe modem aan het instaleren. Dat duurt al 1,5 uur. Ik geloof dat het niet gaat zoals het hoort te gaan. Daar gaat mijn tv avond. 😕 Ga voor de verandering maar een boek lezen.
Robije Robije toch maar even heengegaan. Ze gaan toch hier slapen. Dr zusje had al een vriendinnetje die bleef slapen. (Ze heeft daarnaast nog den broertje en 2 zusjes dus de ruimte was op)
[verwijderd] First world problem van mijn oudste dochter. Ze heeft alle plaatjes van de insecten die ze vandaag bij de boodschappen kreeg al. Echt allemaal. Het zijn er een stuk of 10-15. Echt stom.
Torretjeee Ik moet nog 6 dagen wachten tot ik een zwangerschaps test kan doen. Ik wist niet hoe erg het is om zoooo lang te moeten wachten.
Pimpelmeesje Ik vind Beau echt bluuuh maar Beau 5 days inside lijkt me een heel intrigerend programma, dus nu wil ik het kijken en niet kijken -.-
Pimpelmeesje Pimpelmeesje heb t gekeken en ik vind hem nog steeds bluh, en denk niet dat ze voor deze missie de juiste persoon hebben gekozen..
[verwijderd] iMoeder echt hè? Ik weet niet hoe ik het ga overleven. Geen digitale tv, geen wifi. En geen onbeperkte databundel dus even spaarzaam omgaan met 4g.
iMoeder [verwijderd] Je kunt soms 4G databundels eenmalig bij kopen. Is voor als je op vakantie gaat en zo.
[verwijderd] Ik wil graag even de stad in en boodschappen doen, maar heb zojuist gedoucht en m'n haren zijn nog kletsnat. Dus nu moet ik wachten tot het droog is. En ik ben te lui om te föhnen. Echt wel first world problems🤐
Eowyn [verwijderd] als ik iets stom vind om te doen is het föhnen en ik weet eigenlijk niet eens waarom. Snap dit helemaal haha
Cactusje Ik ben bekaf, veel buiten geweest vandaag, maar ik wil nog niet naar bed want dan ben ik morgenochtend zo vroeg wakker...
Rietjesbeker Ik mag van mijn telefoon geen afbeeldingen meer plaatsen op avdk en nu kan ik niet posten wat ik wil in een van de topics
[verwijderd] iMoeder yep. schijnbaar een bekend probleem in de regio... De mediabox en de meeste websites konden de snelheid niet aan. Maar netflix en ziggo go deden het wel.. echt heel vreemd. Het is nu gefixt gelukkig. En super snel internet 😊
Deliana [verwijderd] wij hadden hetzelfde probleem! TE snel internet 😆 Toen ik mijn man vertelde dat dat de conclusie van de monteur was, geloofde hij me dus gewoon niet 🤔 Nu ook een dimmer erop en de problemen zijn verdwenen....