Rietjesbeker Pimpelmeesje die zijn echt gruwelijk vervelend. En ze komen altijd als je haast hebt, om de een of andere reden. En je kan ze ook niet afwijzen đ
[verwijderd] Pimpelmeesje nog even volhouden (geen idee hoe lang nog), volgende deel is in de maak. Maar dat wist je waarschijnlijk al đ Ik zal ook weer eens opnieuw beginnen met lezen đ
Pimpelmeesje [verwijderd] ze heeft de titel al in 2016 bekend gemaakt, maar meer nieuws is er niet (toch?) đ
[verwijderd] Pimpelmeesje ik heb al een poosje niet meer gevolgd maar het laatste dat ik weet is dat er vertraging was door familietoestanden ofzo? đ¤ Zal nu toch wel zo'n beetje opgelost moeten zijn zou je denken...
muppet Pimpelmeesje Wat fijn, weer een nieuw deel! Dan zal ik binnenkort ook maar eens de boeken gaan lezen. Maar ben nu bezig met Harry Potter, blijft leuk, vind ik. Wanneer komt er weer een boek van Game of Thrones?
Pimpelmeesje muppet GoT vind ik zo ongeveer de enige serie die beter is op tv dan op papier. Kwam er niet doorheen met al die verhaallijnwisselingen.. je moet nog wel ff geduld hebben: https://www.google.com/amp/s/amp.theguardian.com/books/2018/apr/25/george-rr-martin-winds-winter-not-coming-2018-sixth-volume-game-thrones-targaryen Harry Potter blijft inderdaad geweldig, ik lees ze elke paar jaar opnieuw đ
Born2bme Ik zit lekker buiten in de zon en heb dorst. Maar mn drinken staat binnen en ik zit hier zo lekker đ
muppet Pimpelmeesje Nog even geduld dus... maar dat boek over de geschiedenis wil ik ook wel lezen. Ik ben geloof ik een van de weinigen die de serie nog nooit heeft gezien. Misschien moet ik dat toch eens gaan doen.
Marshmallow Heb net staan afwassen terwijl in een vaatwasser heb. Daarvan moet ik de afvoerpomp nakijken, maar daar heb ik pas morgen de tijd voor.
Hooyo-shimbir Mijn bril ligt in de keuken en ik heb gedweild dus kan hem niet pakken en nu zit ik zielig te zijn want kan geen tv kijken đ
iMoeder Mijn nieuwe broek blijkt donkerblauw ipv zwart te zijn. En de stof plakt. Kan dus weer retour. đŠ