Sevenof9 ik heb ook een vraagje!
Ik merk dat ik een soort vooroordeel heb naar barefoot schoenen waarvan ik geen idee heb of dat daadwerkelijk zo is. Dus, expert, kan je mij vertellen of dat zo is, of dat ik er totaal naast zit? Ik ben nieuwsgierig!
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan lopen op blote voeten. Gewoon, nee. Mijn voetzolen zijn extreem gevoelig, en ik zou geen pedicure kunnen verdragen, want sorry, ik trap je vol in je gezicht als je mijn voet aanraakt, valt gewoon onder zelfverdediging. Voetfetisj? Ik hak je ballen eraf als je met je tong in de buurt durft te komen. Zelfs in huis, moet ik sokken en pantoffels, want ik gil echt alles bij elkaar als ik per ongeluk op een stofje sta. Echt heel, héél erg gevoelig dus. Ik overdrijf niet. Blijf gewoon van mijn voeten af 🙈
Maar zou ik dan wel barefoot schoenen kunnen dragen? In mijn hoofd is het barefoot-deel dan ook dat je vrijwel geen bescherming hebt tegen alle grote boze steentjes en takjes van de wereld. Of zit dat gewoon in mijn hoofd en heb je wel fatsoenlijke zolen of hoe moet ik dat zien?
(Ik snap natuurlijk wel dat het geen schoenen zonder zolen zijn, maar toch.. het is verwarrend in mijn hoofd 🙈) Hoe zit dat?