Meca En volgens mij ga jij dat geen straf vinden
Haha klopt. Schuldig ๐
Ik had net alles met iets van een hak verkocht en daarvoor weer leuke platte ballerinaโs op Vinted terug gekocht. Ik ga deze maar weer verkopen en weer wat nieuws voor terugkopen.
Sevenof9 ik heb even je berichtje gekopieerd, want dit moet ik onthouden qua merken. Thanx!
Sevenof9 heb je echt de hieldeop nodig of gewoon een wat dikkere zool?
Weet ik niet precies. Ik had een artikel gevonden, waarin stond dat het niet kon, maar ik kan het niet terugvinden. De reden weet ik niet meer. Ik snap zelf ook niet zo goed waarom het niet zou kunnen. Ik kan mij wel voorstellen dat een uitneembare zool handig is, zodat ik deze eruit kan halen bij de schoen met de brace en beide schoenen even hoog zijn van binnen.
Ik had zelf wel bedacht dat ik bij al mijn barefootschoenen misschien in mijn andere schoen juist een zooltje kan stoppen. Zodat beide kanten weer even hoog zijn?! Doet misschien wel het barefootgevoel wat teniet, maar de ruimte bij mijn tenen vind ik ook fijn. Ik heb 3 paar groundies en zij verkopen volgens mij wel zachte platte inlegzolen. Of heb je nog een tip voor fijne inlegzolen? Ik hou dus niet van zo compleet voetbed erin.
Anders kom ik gewoon een keer met brace bij jou in de winkel shoppen en laat ik mij adviseren ๐.