Steenbokje Dat ik op moet staan maar mijn bed ligt te lekker aan de andere kant heb ik zoveel maagzuur dat ik wel wil opstaan.. Maar ja zo lekker warm nu...
Soturi Ik heb gisteren perongeluk met het wassen van mijn huispakken een van mijn pantoffels mee uitgewassen. Nu wil ik zo de andere mee wassen bij mijn kleren, maar ik wil ook douchen. En na het douchen wil ik een huispak aan met pantoffels. Maar dat kan dan niet direct. ๐ญ
Eenkadootje Mijn pinapparaat is kapot en komt maandag pas een nw binnen. En op maandag zijn we gesloten. Nu verplicht open totdat het binnen is edit: bij de oudste deed het pinapparaat wel. en nu ook weer bij mij. Nou ja
Pimpelmeesje [verwijderd] dit is echt het schoolvoorbeeld van een first world problem ๐ maar wel zรณ'n rotgevoel, hopelijk zakt het snel ๐
[verwijderd] Pimpelmeesje hahaha ja slecht hรจ ๐๐ Maar had idd echt pijn in mโn maag. Gelukkig inmiddels gezakt.
iMoeder Ik heb een spelletje gedownload wat 11 euro kostte. Maar het staat al drie dagen op mijn telefoon en ik heb het nog niet geopend. Omdat ik niet het geduld kan vinden wat ik altijd even nodig heb om in een spel te komen.
Mary Sevenof9 Haha succes, hoop dat je beter ergens anders kan gaan lezen omdat de Feyenoorders bij jou maar blijven juichen straks. ๐
Sevenof9 Mary Ja ik zou niet weten waar, het is heel gehorig dus boven zitten heeft geen zin. Maar ach, de herrie is irritant maar ze zijn in ieder geval goed gehumeurd. Sterkte, ik hoop niet dat jij er al te veel last van hebt ๐
Mary Sevenof9 Oh dat is jammer, als ik wil kan ik ongestoord op zolder zitten lezen. Maar als Feyenoorder zijnde kijk ik liever de wedstrijd. Hoop dus dat ze bij jou thuis goed gehumeurd blijven, dan blijf ik dat vast ook haha. Die ajacieden hier zijn steeds minder vrolijk. ๐
Sevenof9 Ik vond de laatste aflevering van dit seizoen van Outlander best wel tegenvallen. Ze wijken steeds meer af van het boek, wordt een beetje irritant.
Cactusje Ik heb vanmorgen lactulose gehad, en nu heb ik sinds een paar uur last van rommelende darmen...
2littlemonkeys Ik heb geen zin in college straks. Geen idee wat we 2 uur lang gaan doen en daarna nog eens 2 uur lang met zn allen feedback bespreken (die ik niet eens van die mensen heb ontvangen....)