Meca goeie vraag! Ik zat er ook even over na te denken, maar ik denk dat het dan zo iets wordt zoals we getest hebben. Daarbij was het probleem dat de achterkant van dat voet-enkel ding bij elke stap tegen mijn kuit aan kletteren, omdat het los zat. Op zichtbaar vond ik dat niet vervelend, maar het maakte herrie. Bij elke stap hoorde je een pets. Ik denk dat hij dit bedoelt met niet zo charmant en dat was het ook niet.
Meca En is er een optie dat je er twee koopt 🫣 1 vast en 1 los te koppelen?
In principe betaalt de verzekering, maar deze bekostigen 1 zo ding per 3 jaar. Geloof dat de kosten iets van 4 a 5 duizend euro zijn. Best prijzig om voor af en toe leuke schoenen te kunnen dragen 🫣.
Pimpelmeesje ik zou dan liever de beste optie kiezen voor de 95% dat je het compleet draagt dan die 95% van de tijd een lompere constructie voor die 5% tijd dat je leuke schoenen draagt.
Deze is wel heel logisch. Ik denk dat ik dit inderdaad maar moet doen.
Ik hoop stiekem dat ik mijn dr. Martens straks nog wel pas. Dat scharnier ding aan de zijkant is ruk voor hogere schoenen. All stars waren al uitgesloten zei hij. Te smal en de zolen te plat. Ballerina’s zijn denk ik te laag aan de achterkant. Barefoot schoenen hebben geen hieldrop en dat is geloof ik wel nodig. Dus dat worden denk ik vooral Nike’s. Een schrale troost zijn dochters begrijpen mij in ieder geval 😅.
Ik ga hem maar terugmailen dat hij maar moet kiezen voor de beste manier. Hij heeft wel meegedacht en dat is fijn.