CrazyCatLady iMoeder ik bestel voor 3 personen met 3 verschillende maten vanaf 1 account.. zalando snapt geen zak van mij... nee, ik ik wil die broek niet in een XS, daar krijg ik mijn grote teen niet eens in π
Puzzelstukje Trees net weer gesprek op school gehad. Want van t weekend is er veel gebeurd. School staat met open mond te luisteren. Ze vinden het bizar. School is er actief mee bezig en proberen ervoor te zorgen dat dochter deze week goed beschermd wordt. Ivm privacy kan ik niet veel zeggen. Daarna is het vakantie en gaat het kindje waar het om gaat waarschijnlijk van school af.
Trees Puzzelstukje gelukkig dat school er wel actief mee bezig is, maar wel verdrietig dat het zo ver is gekomen. Ik hoop echt dat deze week goed gaat en dat het volgend jaar allemaal een stuk beter mag worden voor haar π
Puzzelstukje Trees ja ik kan echt niet wachten tot het vrijdag 12 uur is en voor haar de vakantie begint. Dan ben ik echt opgelucht. Heb erover nagedacht haar vandaag ziek te melden. Maar ze krijgt vandaag haar rapport en ze is erg gegroeid en heel Trots en dat mist ze dan ook weer. Dus ze is op school.
Trees Puzzelstukje snap ik! Je wilt haar het liefst thuishouden en beschermen. Mocht deze week toch weer erg naar worden, zou ik het gewoon doen. Ik hoop dat het niet nodig is en ze vandaag een fijne dag heeft gehad!
Puzzelstukje Dochter fietste langs schoolplein en wordt constant hoer genoemd en nageroepen en middelvingers werden opgestoken door dat kind. Bericht gestuurd naar school dat ik morgen met directie wil praten. Als hij nog komt deze week. Is mijn kind thuis. Daarnaast ben ik aan het kijken of veilig thuis of politie ingeschakeld gaat worden vaniit mijn kant. Ben dit spuugzat.
Trees Puzzelstukje je hebt helemaal gelijk! Het is van de zotte dat jouw kind niet naar school kan, omdat een ander kind zich niet kan gedragen. Wat een etterbak zeg. Ik vind het echt heel verdrietig voor je dochter dar ze dit elke keer moet aanhoren. Het slaat echt nergens op wat er geroepen wordt! Eventueel contact zoeken met een wijkagent als deze er is?
Vulpen Puzzelstukje Bericht gestuurd naar school dat ik morgen met directie wil praten. Als hij nog komt deze week. Is mijn kind thuis. Heel goed. Maar wel de omgekeerde wereld natuurlijk.
Puzzelstukje Vulpen klopt maar helaas is dat in deze wereld zo. Trees ja ik ga eerst het gesprek met school afwachten en daarna kijken wat ik verder ga doen.
Hopsatee Ik durf niet meer zo goed alleen in het bos / natuurgebied naast mijn huis te wandelen. Er zit een wolvenroedel met welpen. Zaterdag is er een hond doodgebeten en net stuurde een moeder van school een filmpje door dat ze aan het hardlopen was en die wolf gewoon gezellig naar haar toe kwam gelopen π¬ Ik weet dat ze in principe niks doen bij mensen. Maar ze zouden ook mensenschuw zijn en daar lijkt het niet echt op π€
Hopsatee Vulpen Ja klopt! De oudste wil thuis een jachtseizoen feestje doen begin september dus die zei kunnen we hier tegenover in het bos doen. Maar ik vind dat dus niks nu met 7 kinderen in dat bos π€
Vulpen Onze afstandsbediening is zondag kapot gegaan. Ik heb direct een nieuwe besteld maar die is er nog steeds niet π Ik wil Sewing Bee kunnen kijken!
Mamabeertje De kinderen hebben nu een week vakantie, maar tot nu toe ben ik elke dag nog voor 7 uur wakker geworden. Of mijn man zoekt iets of de kinderen roepen me en gisteren werd ik half 7 wakker van de menstruatiepijn. Ik wil gewoon een keer tot half 8 slapen.
Toch6 Ik weet geen kadootjes voor de meiden, over 4-6 weken zijn ze jarig. Het enige wat ik nu heb is een schooldrinkfles voor C omdat ze naar school mag, vooral nuttig/noodzakelijk dusπ L weet niks, E weet niks, C zegt niks π
Toch6 Toch6 inmiddels voor C dus alles binnen. Voor L gaat man kijken of er een laptop is die qua budget leuk is en ook nog goed. Ze vroeg eerst om een tablet maar na doorvragen wil ze liever een laptop "maar ik denk dat dat te duur is". Maar nu pikt ze regelmatig mijn laptop om voor school te werken dus ik zie meer voordeel bij een laptop dan tablet π Alleen E blijft dan nog moeilijk