Puzzelstukje zeker geen zeikerd, ik zou vandaag op school staan als ik jou was. Ook al is het 2 weken geleden gebeurd, daar moet echt aandacht voor komen in de klas (en niet specifiek naar jou dochter).
Ik heb vorige week ook op school gepraat, omdat er (groep 3) was gezegd tegen mi jn oudste dat hij veel te dik was, omdat hij geen sixpack heeft. Dat was toen ook al een paar weken geleden gebeurd, en uiteindelijk bleken heel veel kinderen er enorm mee te zitten (want mijn oudste is super gemiddeld, is echt niet te dik, en andere kinderen voelde zich rot over die uitspraak, twijfelde aan zichzelf). Het was 1 gesprek, waar kindje a tegen mijn oudste dus gezegd had dat hij te dik was, meer moest sporten, minder moest eten, en er was , bleek achteraf, een meisje in de klas, die door die opmerkingen , ook gestopt was met eten op school. Naja, het is maar goed dat ik het gezegd heb, want daardoor kon de juf schakelen met d eklas, en uiteindleijk ook met de ouders.
En voor jou dochter helemaal, dit zijn uitspraken en onderwerpen, die kunnen echt zo gaan etteren, bij jou dochter, maar ook bij die jongens, of andere kinderen die het horen.
Niet twijfelen, je bent geen zeikerd. Gewoon vandaag nog even aangeven op school.