Nah, we zijn dus bijna 2 weken bezig geweest met het contract van H, en we kregen het gewoon niet voor elkaar om in te loggen.
De manager heeft meegekeken, HR verschillende keren gemaild, en het lukte gewoon niet.
Vandaag was de deadline, voor 12 uur, morgen heeft ze haar eerste werkdag, dus ik ben er eens voor gaan zitten, met het telefoonnummer van HR erbij.
Maar H heeft natuurlijk haar telefoon zelf bij, dus ik haar tablet gepakt zodat ik toegang had tot haar mailbox.
Wat schetst mijn verbazing.. het wachtwoord wat ze moet invoeren komt ineens totaal niet meer overeen met degene die we al weken proberen in te voeren, terwijl het gewoon hetzelfde mailtje is, alleen vanaf een ander apparaat.
Met dit wachtwoord zit ik er meteen in.
Wat blijkt.. mevrouw heeft haar mailbox op haar telefoon ingesteld op Nederlands automatisch vertalen naar Engels omdat "het cooler is", dus wij proberen al 2 weken een vertaald wachtwoord in te voeren. π€¦ββοΈπ€¦ββοΈπ€¦ββοΈπ€¦ββοΈπ€¦ββοΈ