Ik heb wat moeite met wachten op mijn nieuwe baan. 3 maanden opzegtermijn is gewoon teveel als je er klaar mee bent, daarnaast ben ik ook al echt bezig met mijn nieuwe baan, opdrachten kennismaken, uit eten met een bekende nieuwe collega, dat soort dingen. En ik weet hoe ik straks een auto ga kiezen, maar ook dat is gewoon maar afwachten de hele tijd. En stiekem vind ik auto's leuk, niet om zelf te moeten kopen, ik vind alles te duur, maar wel auto's en auto rijden op zich. En dus heb ik besloten om mezelf te trakteren en wat proefritten te maken. Dat vind ik ergens wat aso, want ik ga uiteindelijk niet kopen, maar ik vind het gewoon fijn om een beetje voorbereid te zijn en ik houd dus van auto's.
Dus ik had mezelf ertoe gezet om het mezelf te gunnen en heb volgende week op mijn vrije ochtend een proefrit staan. En toen werd een overleg verzet en die kan ik niet weigeren omdat ik al wel had toegezegd om het overleg te doen. Dus nu baal ik, want ik had me best verheugd om een luxe ritje.