[verwijderd] iMoeder ik ben nu te lui om op te staan en boven mijn pantoffels te pakken (die staan nog naast mijn bed) ππ
Kippetje88 Ik moet plassen maar als ik mijn teen buiten de dekens steek voelt dit als de 2e ijstijd...maar als 'zusje' nog 2x gaat blaaskoppen plas ik vermoedelijk in bed...Dilemma's...
[verwijderd] Kippetje88 Sloffen en badjas binnen handbereik houden is mijn oplossing hiervoor haha.. Of alleen sloffen zodat mijn voeten in ieder geval warm blijven haha
[verwijderd] De kachel kan ik niet aan (met dank aan het briljante idee van dochter om met een tafel op wieltjes door de kamer te sjezen tegen het ruitje van de kachel). Nu moet ik het doen met enkel de cv en ik vind het ongezellig en koud in huis π€
[verwijderd] Bloem er zijn ergere problemen π. Ik vermoed dat het onder de inboedel valt. Zo nee dan is het ruitje niet erg duur en ik denk zelf te vervangen. Ik baal nu vooral van de kou. Onze 100-jarige huis is koud en vochtig met enkel cv. De kachel verwarmde de hele benedenverdieping en het is zo lekkere warmte.
Hooyo-shimbir We bestellen eten vandaag en ik wil sushi naar man niet en nu moet ik een etli ekmek eten zo en dat vind ik echt niet tof. π
Bloem [verwijderd] nou zonde toch. En tuurlijk te verhelpen maar toch. Echt een onnozel probleem, waar ik bij denk mbt titel van dit topic, is het nu ook weer niet. Zeker niet na je extra uitleg over een koud huis.
[verwijderd] Bloem je hebt helemaal gelijk. Ik vind mijzelf nu ook heel zielig in de kou π. De verzekering gaf direct aan dat ze het vergoeden π. De kachelwinkel was vandaag alleen bereikbaar voor spoed en mijn man vond het geen spoed. Morgen hopelijk op korte termijn een afspraak maken.
Youtan Ik ben verkouden de paracetamol ligt helemaal beneden en ik wil een kopje thee, maar mijn man reageert niet op zijn WhatsApp... en ik ben βyouβ aan het kijken en ik weet nog niet of ik het wel leuk vind.
Mary Ik heb een eczeem aanval op mijn voet, en alsof dat niet al irritant genoeg van zichzelf is, moet ik nu dus helemaal onder mijn kleedje mijn sok uittrekken om te kunnen krabben. Wat trouwens officieel ook niet mag.