Manque helemaal mee eens! In theorie zou ik de stijl van Ronnie en Georgia heel mooi moeten vinden, maar het voelt zo modelhuizerig, geen persoonlijkheid. Sommige dingen van M&M vind ik wel oké, maar ook steeds een net niet.
Volgens mij zijn dat net de seizoenen die ik niet gezien heb!
Ik ben aan het zoeken via wiki, en de logica van net5 slaat nergens op. Seizoen 8 (fans vs faves, Albert Park) heb ik bijvoorbeeld wel gezien, en dan pas vanaf seizoen 14 alles weer.. die locatie vond ik heel gaaf, (Gatwick) maar dat seizoen zal voor mij altijd gekleurd blijven door het gezeik van Hayden en Sarah..
En van sommige seizoenen herinner ik me dan wel een koppel, maar de rest totaal niet.. En degene die ik me wel herinner blijken nieuw Zeeland te zijn 😅
Er moet gewoon een streamingsdienst komen die ze allemaal heeft, pas dan kan ik echt goed oordelen! Maar dan kom ik waarschijnlijk mijn huis niet meer uit...
Ik hou het voor nu toch als favoriet bij Brighton Beach. Ik moest in het begin heel erg wennen omdat ik de opdracht niet leuk vond (Ze kregen allemaal een huis uit een decennium van de vorige eeuw, jaren 10, 20, 30, 40, 50 en ze waren verplicht om die stijl door te trekken in het originele huis. Pas in de aanbouw mochten ze hun eigen ding doen).
Maar dat jaren 50 huis van Jimmy en Tam! 🥰
En iedereen was aardig, hielp elkaar, en had op een of andere manier de gunfactor. Tegen de finale wilde ik dat ze allemaal zouden winnen, terwijl ik normaal gesproken bij ieder seizoen wel iemand heb waarvan ik hoop dat die het niet is.. Kandidaten maken voor mij echt de seizoenen. Die locatie was het minst interessant maar hun onderlinge vriendschap maakte het seizoen.