[verwijderd] ik heb hem besteld πππ
Maar nu moet ik ook de slaapkamer gaan doen, en dat gaat zo'n gigantische kutklus worden want alle meubels moeten aan de kant, en dat was ik van plan maar 1 keer te doen: wanneer er ook nieuwe meubels kwamen π
Daarom had ik die andere dus alsnog naar de gang gedaan, met het idee dat die slaapkamer nog een jaar moest wachten. Dit gaat dus wel een paar maanden projectje worden hoor, het zit er Γ©cht nog niet volgende week al op. Nu meen ik het echt π
Maar ik was aan het mediteren, en dat ging echt van: adem in... Ik wil dat behang. Adem uit.. hij is zo gaaf. Adem in.... niet aan behang denken. Adem uit... Maar ik wil hem.
En toen moest ik van dat mens op mijn creatieve centrum focussen en toen zag ik ook andere gordijnen voor me en het vloerkleed en tja, toen was het gedaan π€£
Miek89 Edit, toch een foto gevonden:
Ik had een vergelijkbare al best lang op mijn verlanglijstje, maar voor 45 euro per rol ging dat hem gewoon niet worden. Maar ik volg een site over behang opkooppartijen en dat is dus zo'n nu of nooit deal. Nu maar 6 euro per rol, en ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om dat te negeren π