Hooyo-shimbir Spullen voor dochter haar nieuwe kamer zijn bezorgd.... bed, matrassen, bureau, nachtkastje.... super leuk maar dat moet nu naar zolder getild worden ๐ซ en ik ben nogal lui
Uilenmama Ik weet niet of het verstandig is.. Wij gaan vrijdag naar een vakantiehuis in Drenthe, vlakbij Coevorden. Ik heb gratis Postcode loterij kaarjes voor onder andere Plopsla land. Hier voor moet je wel reserveren. Maar ivm opa, durf ik dit nog niet vast te leggen. Ook al zijn het gratis kaartjes... En is Plopsla wel leuk voor 40 ers....eh 5 jarige meisje?
Pimpelmeesje Uilenmama ik zou รกls je gaat alleen met kind gaan. Wat ik deed toen ik sanadome overwoog voor mezelf, is googlen wat de laatste ervaringen waren. Ik zag bv op reviews "megadrukte, kon nergens in vanwege de maatregelen". Los van ergens wel of niet in kunnen, wil ik die drukte absoluut niet opzoeken dus voor mij een reden niet te gaan.
Elsie89 Uilenmama wij waren vorig jaar in Kabouterland in exloo toen we in die omgeving zaten. Wij vonden dat wel een succes weet alleen niet hoe ze met corona ongaan
Uilenmama Pimpelmeesje Ik heb even gekeken, maar Plopsla land heeft geen goede recensies. Heb ook gekeken op de site van Plopsla, dochter is de Bumba fase voorbij...
Uilenmama Elsie89 Ziet er leuk uit, kabouterland! Je hoeft niet te reserveren, uiteraard 1.5 meter en handen wassen. Ik ga het onthouden.
Cactusje Ik zit elke week te snotteren bij 911 dus wil het niet meer kijken. Naar het is zo'n goede serie, ik moet wel kijken!
Vulpen Mijn definitie van gastvrijheid: je biedt af en toe wat te eten of drinken aan Mijn vaders definitie van gastvrijheid: je zegt 'doe alsof je thuis bent hรจ, pak maar wat je wil', ook als je gasten totaal niet weten wat waar ligt ๐
Pimpelmeesje Het "grappige uitspraken en situaties" topic heeft een bug waardoor ie blijft aangeven dat er nieuwe berichten zijn, om mij vervolgens naar 23 dagen geleden te sturen.. En ik trap er steeds weer in ๐
Blue Iemand heeft me vandaag al 2 keer gebeld, maar ik heb het beide keren niet gezien. Echt, app me of spreek een voicemail in! Nu moet ik je terugbellen en daar heb ik geen zin in.
Pimpelmeesje Hooyo-shimbir dat kan ik mij goed voorstellen met alle emoties van de laatste tijd ๐ eerst maar proberen om een beetje bij te slapen?
Hooyo-shimbir Pimpelmeesje zal ik eerlijk zeggen dat ik dat nog niet eens gekoppeld had aan het moe zijn. En ik maar denken dat het door de storm kwam ๐ . Idd voelt het dezelfde vermoeidheid als na een heftige therapie sessie ed... (Volledige uitputting) vanavond met man een film liggen kijken op de bank. Dat was super lang geleden dat we dat met zโn 2 gedaan hebben, erg fijn. Nu ga ik slapen.