Vulpen Manque Ja hoor, geen probleem. Hooyo-shimbir Ik heb gewoon de deur open, dat zal die hittegolf leren! Ik doe er gewoon niet meer aan mee.
Cactusje Manque Ik betaal geen belasting, zal het even aan mijn man vragen. Grapje natuurlijk, zou het stiekem lekker doen!
Pimpelmeesje Net gedoucht maar de boodschappen komen nog tussen 21.15u en 21.45u dus ik kan nog niet in mn pyjama-achtige geval 😕
Cactusje Pimpelmeesje Gewoon doen! Ik trek na het douchen altijd m'n pyjama aan, maakt me echt niet uit of er dan nog mensen langskomen oid. Bij de oudste ging ik op het eind zelfs ik pyjama naar de supermarkt😅
Rietjesbeker Pimpelmeesje ik heb de boodschappen ook al eens in bikini in ontvangst genomen. Dan kijken ze vast ook niet raar op van een huispak of pyjama.
Pimpelmeesje Rietjesbeker Haha in mn winterpyjama heb ik er lak aan, maar mn zomerpyjamashirtding vind ik niet prettig
Rietjesbeker Pimpelmeesje snap ik ook wel weer. Hopelijk was de bezorger er in het begin van het tijdvak, kon je toch iets sneller je pyjama aan 😁
Rietjesbeker Ik moet voor het CBS een vragenlijst invullen en dat wil ik best wel, maar het kan niet op de smartphone dus nu moet ik helemaal een laptop of tablet aanzetten...