Uilenmama Ik ben vanmiddag vrij. Geen man, geen kind. Wat zal ik eens doen? Borduren aan één van de vele projecten? Lezen of kleuren?
[verwijderd] [verwijderd] oh, ik weet dus wel over hoe en wat, maar de batterij van mijn laptop is leeg 😒
[verwijderd] Ik krijg het liedje van Lelli Kelly schoenen niet uit mijn hoofd. Waarom wordt die stomme reclame weer uitgezonden? 😥
Cactusje [verwijderd] Omdat ze nieuwe afzichtelijke schoenen hebben... kleine meid zag de reclame van de week, oh mama die schoenen wil ik!!! Uhm nee, want ze zijn spuuglelijk😆
Marshmallow Ik lig al in bed, want geen zin meer om op de bank te zitten. En nu ben ik te lui om de ventilator te pakken dus het is echt snikheet. Maar toch blijf ik liggen.
Toch6 [verwijderd] nou ik stond met kipenvel te koken. Iets met verkeerd geplaatste airco... 😨 En uitzetten was geen optie. Had sowieso al geen zin in eten maar t zit er in.
Pimpelmeesje Toch6 alleen de gang? 😂 álles wat nog niet aangepakt was door de nesteldrang irriteert mij 🤪
Toch6 Pimpelmeesje de rest wordt redelijk bijgehouden. Maar heb nu badkamer even snel gedaan, kleding opgeruimd, gang opgeruimd, keuken opgeruimd
[verwijderd] Miek89 ik heb de pijpjes nodig om mijn dijen heel te houden. Enige alternatief wat niet in de was lag was een spijkerbroek 😅