[verwijderd] Pimpelmeesje Hoe lelijk ook, over het algemeen zit het wel heerlijk voor een baby en het is lekker warm.
Pimpelmeesje [verwijderd] Het is een rompertje, sokjes en mutsje, niet warmer of lekkerder dan andere merken toch?
Cactusje Pimpelmeesje Romper en sokjes zie je eigenlijk niet. Mutsjes worden maar kort gedragen, je kindje komt er dus gewoon niet aan toeπ€ͺ
Marshmallow Pimpelmeesje oh maar extra rompertje en sokjes is altijd fijn. Sokken raak ik altijd kwijt π
[verwijderd] Pimpelmeesje Ohh ik ging een beetje uit van een joggingpakje. Dan ga ik mee met Marshmallow Extra rompers en sokjes zijn altijd fijn. Wacht maar tot je een spuitluier kind krijgt, dan ben je blij met elk lapje stof. π
Rosemary Post NL komt tussen 12 en 14 en DHL tussen 14 en 18. Ik ben dus verplicht de hele middag in de tuin/het huis. eigen schuld, bestel veel te veel
Rosemary Sevenof9 en tΓ³ch! Vorige week kwam er een pakketje en juist op dat moment was ik een rondje met de kinderen. Kon ik het op gaan halen aan de andere kant van mijn woonplaats
[verwijderd] Mijn koffie staat net buiten handbereik. Nu moet ik helemaal naar voren leunen om erbij te kunnen
Sevenof9 Marshmallow ja maar als dat niet perse tussen 12 en 18 is dan is dat best te doen geloof ik π
Rosemary Pakket van PostNL is inmiddels uitgesteld naar morgen en DHL naar vanavond dus we kunnen toch nog een rondje gaan doen trouwens.
aardbeitjes Rosemary balen! Ik wacht al 1 week op PostNL. De gok is nu dat het volgende week dinsdag pas komt....πΆ En het gaat nog wel om Humble&Crumble cookies mmmmmmmm
aardbeitjes Sinds vandaag ben ik een bakfietsmoeder. Ik fiets normaal nooit (even voor de beeldvorming) en heb vanochtend een proefritje met de kinderen gemaakt van 1.5 uur. 1.5(!) uur. Die zitbotjes he, die doen nu veeeel pijn. Heb ik morgen zeker spierpijn van het fietsen haha
Elsie89 aardbeitjes o maar t is zo lekker om er met de bakfiets op uit te gaan we hebben die van ons nu een maand of 2 en staat al meer dan 500km op. Veel fietsplezier toegewenst!
aardbeitjes Elsie89 goed bezig! Ik wil hem ook veel gaan gebruiken. Veel gezonder dan voor alles de auto pakken. De kinderen vinden het leuk. Ps: ik kan serieus vandaag niet goed zitten ivm 'gekneusde' zitbotjes π€
[verwijderd] Aargh! Zit al weken te wachten tot ik het tvmeubel kan bestellen wat ik wil, heb ik eindelijk genoeg geld gespaard en is hij eindelijk weer op voorraad, heeft de ikea-app een storing! Ik wil gewoon bestellen, nu!