Hopsatee Ik lig stom op de bank op mβn telefoon allerlei stupide dingen te lezen. Terwijl ik in bed wil en een boek lezen. Maar ik heb geen zin om op te staan.
[verwijderd] De kat heeft de lente in zijn bol dus heel mijn zwarte legging zit vol witte haren en ik blijf maar stofzuigen π
[verwijderd] De klussers hebben mmmbop op de radio en stiekem wil ik heel hard meezingen, maarja, dan horen ze mij ook π
Tantetil Ik ben kotsmisselijk van alles wat ik net heb gegeten nadat de visite weg was... Bleh kan geen chips meer zien.
[verwijderd] Vulpen [verwijderd] nu werd ik wel heel nieuwsgierig. ππ€£ Wat grappig zeg, ik kende dat helemaal niet.
Vulpen [verwijderd] Het is een liedje en ja, dat hoor je zeker te kennen π [verwijderd] Ah, nog wat inspiratie! Egel, vleermuis en kangaroe had ik nog niet gehad.
Sevenof9 Vulpen Γèèn wieieie rijdt er op zijn paard door de prairieieie? Tnx zit de rest van de dag in mijn hoofd π wel leuk, wilden ze hier vroeger ook altijd. Geniet er maar van want nu zijn ze er hier te groot voor. Hier is het bedritueel standaard ouders negeren en redenen zoeken waarom het geen bedtijd is en daarover in discussie gaanπ
[verwijderd] Vulpen Haha! Ik heb bewondering voor je uithoudingsvermogen! πππ» De regenworm en de slak doen het hier ook altijd goed.
Famofthree Goeeeeeedddeemorgen... π€¨π€¨π€¨πππ Ik weet dat het die tijd van de maand is.. maar hou je pukkels onderhuids graag....lichaam ....π£ HIER STOND EEN FOTO VAN EEN PUKKEL OP MIJN BOVENLIP.π