[verwijderd] Toch6 gewoon zakjes chips? Dat was hier in groep 5 nog prima en ik had ook geen zin in stom geknutsel.
Hooyo-shimbir Toch6 ik heb echt zo geluk dat beide kinderen in de vakanties jarig zijn en er verder ook niet om vragen of ze ervoor of erna dan nog mogen trakteren. Heb voor oudste (bijna 11) nog nooit een traktatie gemaakt π
Toch6 Het wordt zo'n soort taart als ik postte, D vindt dat een goed idee dus vanmiddag de spullen gehaald
[verwijderd] Robije paar dozen waterijsjes doen het hier ook altijd goed π. Kinderen waren trouwens heel blij met hun zakje chips in plaats van een zelf geknutselde macrobiotische worteltaart in de vorm van hun sterrenbeeld (of wat ouders tegenwoordig ook allemaal maken π€ͺ).
Robije [verwijderd] ja dat is idd ook een goed idee, kan ook bij beide meiden, ze zijn in augustus en september.
Toch6 [verwijderd] ijs doen de meiden maar van de zomer, als ik net bevallen ben of bijna moet wil ik ook geen moeite doen π
[verwijderd] @Toch6 Misschien voor de volgende keer: Jamin verkoopt die snoeptaarten kant en klaar. Kost wat, maar worden zelfs thuis bezorgd. Deze had ik vorig jaar:
Toch6 [verwijderd] maar daarvoor moet ik minimaal halfuur rijden + echt de stad in dus uiteindelijk meer tijd kwijt denk ik π En thuis bezorgen was iets te krap nu ok te gokken. Voor de meiden wel een idee!
Manque [verwijderd] Ik weet dat jouw bericht al bijna twee weken oud is, maar wat een geweldige tip! Ik koop voortaan die dingen kant-en klaar bij de Jamin. Mijn kind gaat echt de show stelen volgend jaar.
[verwijderd] Lumihiutale meestal probeer ik dan ook een andere bus te nemen maar dan moest ik 20 minuten langer wachten
[verwijderd] Lumihiutale nee heb uiteindelijk lekker de andere kant op gekeken en gedaan alsof ik mijn huis niet zag π