Rietjesbeker Hopsatee ik heb nog schoenen voor mezelf gekocht. Maar die waren in de uitverkoop, dus niet schandalig duur. Het hielp wel π€£
Toch6 De chips smaakt niet en toch eet ik door. En de frikandellen zijn op dus kan ik niet pakken π
Meca Mijn man kan geen brood snijden. Hebben afbakbroodjes en hij presteert het elke x weer om dan een vlak aan de onderkant te snijden. Snij gewoon in het midden!
Hooyo-shimbir [verwijderd] Nu heb ik zin in monopolie. En ik wil Catan spelen alleen man werkt zoveel en we hebben toch echt 3 spelers nodig π
Dahlia Ik heb kei veel kleren gekregen voor de oudste, paar maten te groot nog dus kleren hoef ik de komende jaren niet te kopen! ππ Maar nu komt t.... T moet natuurlijk wel allemaal gewassen en opgeruimd π
iMoeder Ik zit koffie te drinken en vraag me eigenlijk af waarom. Ben namelijk van plan om werkelijk helemaal NIKS te doen vandaag.
[verwijderd] Hooyo-shimbir Oh wij spelen het ook vaak met zn tweeΓ«n en dan zelf nog met steden en ridders en zeevaarders tegelijkertijd. Prima te doen. π
[verwijderd] Wij willen dochter deze vakantie catan gaan leren, zodat we ook drie spelers hebben! ππ€
[verwijderd] Hooyo-shimbir Sowieso vind ik het heel fijn dat ze nu zo oud is dat ik de spelletjes die we spelen ook voor mijn eìgen lol doe en niet meer alleen omdat het leuk is voor hÑÑr. Ze is net vorige week 8 geworden. Moet kunnen!
[verwijderd] [verwijderd] ik vind dat ook een van de leukste dingen aan dat ze ouder worden! Onze spellencollectie is de afgelopen jaren ook verdriedubbeld, kan nu echt genieten van spelletjesmiddagen.
Rietjesbeker Ik heb nu alle afleveringen van the Witcher gezien en nu moet ik wachten op seizoen 2 π
[verwijderd] [verwijderd] Hahaha ik vind het al heerlijk om een spelletje (of twee) kleurentorentjes te doen met zoon π Ik hoop echt dat hij net zo'n spelletjesmens wordt als ik ben π Pimpelmeesje Op een laptop? π PS Geen wonder dat je je niet zo lekker voelde! π
[verwijderd] Ik ben heel enthousiast mooie kerststukken aan het maken en heb gisteren ook nog gezellig met mijn man en zus een kerstpuzzel van 1000 stukjes in elkaar gezet, maar daardoor hebbik nauwelijks tijd om op het forum te zitten. π