[verwijderd] Toen de DHL mijn pakketje kwam bezorgen was ik niet thuis. Nu ligt het bij de buren, maar zijn zΓj niet thuis, dus moet ik wachten. π
Uilenmama Ik luister naar de Efteling radio, en nu heb ik zin om naar de WinterEfteling te gaan. Niet vandaag, maar misschien in januari ofzo. Maar ik weet niet of dat te koud is voor een 5 jarige....
Hooyo-shimbir Ik heb net een heel pak choco klokjes koekjes gegeten en we gaan ze avond eten maar heb daar helemaal geen trek meer in
Torretjeee Blue ik had vanmiddag geluncht met een chocolade letter π€¦. Ook de hele dag veder niks meer gegeten, zo misselijk.
[verwijderd] Ik kan iets niet bestellen op bol.com omdat ik een zakelijk account heb en het product uit het buitenland komt. Ja dus?!? Het is gewoon een prive aankoop en nu moet ik schijnbaar een nieuw account aanmaken en dat vind ik teveel werk π.
Pietje1987 Ik heb zo lekker en te veel avondeten gegeten en nu heb ik geen trek meer in al het lekkers wat ik vandaag heb gekocht met de intentie om dat vanavond, samen met de man, op te etenπππ
Pimpelmeesje Ik zit te wachten op mn vrijgezellenfeest, zou om 14u opgehaald worden en ik word ineens zenuwachtig π
Pimpelmeesje Manque nee haha, we stonden voor maar het ging mis bij het rad π we waren met 8 man, eigenlijk vanaf 10 maar er waren wat afzeggers..