Famofthree Rietjesbeker tijdschrift shampoo bar lekkere zeep haar masker kalender bioscoopbon bladcadeau Rituals set huisparfum lekkere dingen wijn😆 kerstsokken cadeaubon tuincentrum iets qua decoratie/kussentje/fotolijsten verse soorten thee pakketje
[verwijderd] Karate-dag vandaag, dus we eten makkelijk: broodje hamburger. Heel de zooi gehaald die de kinderen lekker vinden, broodjes, saus, kaas, groenten, ben ik de hamburgers vergeten en kan ik alsnog terug 😒
Pimpelmeesje Mn telefoon heeft de volumeomlaagknop kapot en nu start mn telefoon alleen in veilige modus... grrr!
Pimpelmeesje Lumihiutale de modus waarin bijna alle apps niet werken, aka de veilige modus.. dan ga je vanzelf gezellig doen irl 😜😜
[verwijderd] Ik heb leesstress. Ik heb drie boeken die op korte termijn terug moeten naar de bieb en waarvan ik er twee niet kan verlengen. 🙈 Dat wordt doorlezen dus.
Vulpen [verwijderd] Wat doe je hier nog? Welke boeken? Misschien kunnen wij voor je beoordelen of ze de moeite waard zijn. @Toch6 heeft daar ook een snelle methode voor 😜 (zie 30 dagen-topic)
[verwijderd] Vulpen Haha inmiddels alweer een paar hoofdstukjes verder! Maar nu worden mijn ogen moe. 😅 De eerste over hoogbegaafdheid, de tweede het derde deel van de zeven zussen en de derde het tiende deel van Jack Reacher. Allemaal super leuk!!! De eerste is bijna uit. 🤪
Torretjeee Ik heb al 2 uur geslapen. En nu ben ik wakker alsof ik er al een nacht op heb zitten 🤔.
Toch6 Van het weekend 2x oppas moeten vragen ivm ziek zijn. Mams was zo lief om dat te doen. Maar zaterdagavond hadden ze verjaardag dus is het besproken en zondag zijn de kinderen mee naar de kerk geweest. Nu krijg ik dus telkens de vraag of ik weer beter ben 😅😑
[verwijderd] [verwijderd] ik doe het wel voor je hoor! Ik wil heel veel, maar mijn bankrekening vind dat het wel weer genoeg is geweest voor deze maand. Kom ik bij mijn first world problem: mijn portemonnee dicht moeten houden op black Friday 😕
[verwijderd] [verwijderd] Gelukkig is de maand bijna voorbij. 🤪 😂 Morgen de stad in en denk dat het dan wel gaat lukken met iets leuks vinden, succes vast voor morgen dan.
[verwijderd] [verwijderd] nou, op deze manier valt het ook wel mee om mijn portemonnee dicht te houden. De dingen die ik op mijn lijstje had staan zijn ofwel gelijk in prijs of duurder 🤣
Theezeefje Dat ik nu al 6x het begin heb gehoord van het liedje Last Christmas... en meteen de autoradio van ellende maar uit zet.... wat een sch**tnummer zeg..
[verwijderd] [verwijderd] das het geld voor de aankomende maand 🙈 Qua boodschappen enzo zit het goed hoor, maar er kan even geen nieuw tv-meubel of een bureaustoel meer vanaf, heel flauw!
[verwijderd] [verwijderd] Zo'n vermoeden had ik al, maar dacht laten we het optimistisch bekijken. 🤓 Wel afzetterij eigenlijk hé, wat is nu een bureau stoel of tv meubel. 😇 Misschien is de kerstman wat vrijgeviger.