Lieve dames, ik ga me ook bij jullie aanmelden. Sinds de eerste zwangerschap (en destijds ook door het stoppen met roken) heel veel aangekomen. Inmiddels is het 13 jaar geleden en in de afgelopen jaren veel gejojood, heel erg veel... Nu weer op een punt gekomen dat het tij moet keren, ik ben nog nooit zo zwaar geweest. Wegen durf ik niet 😐, maar ga er maar vanuit dat ik heel veel moet afvallen. Streefgewicht zou 68 kilo zijn, maar ga er maar vanuit dat als ik de 75 haal, ik mega happy ben!
In het verleden veel gedaan, van sportschool tot diëtiste en alles wat er tussen zit. Beste resultaten waren bij de huisarts, waar ik onder begeleiding een dieet volgde.
WW ga ik opzeggen, heb de app 'slecht' een maand gebruikt. Nu maar SB uitde kast trekken en heb een nieuwe boek van haar gekocht. Eigenlijk ben ik geen voorstander van haar crash dieet, maar ik merk dat ik nu snel resultaat wil, voel me echt ongelukkig met dit lijf 😔
Zodra ik voldoende moed heb verzameld, dan ga ik me wegen, maar voorlopig stop ik mijn kop nog even in het zand..