Rietje88 het laminaat ligt al binnen dus dat zit wel goed đ. Gaat wel goedkomen denk ik! Man heeft isolatie gehaald om de convectorput dicht te maken en de nieuwe verwarming is besteld. Weg met dat stofnest đ. Dan nog een stuk ombouw van de open haard weg en de oude plinten weg. Dan is het groffe werk gedaan.
Tja die chauffeurs, heel wisselend. Veel praten ook alleen maar Russisch, lekker handig. Gelukkig heb ik een collega die best een woordje Russisch kan đ
[verwijderd] fijn dat je weer inhaakt! Succes!
[verwijderd] welkom! Heel herkenbaar allemaal, tips niet echt, want hier lukt het ook heel vaak niet đ. Maar leg de lat niet te hoog, dan lukt het namelijk waarschijnlijk niet en ben je helemaal gedemotiveerd. En zelf gun ik mezelf elke dag wat lekkers. Anders ga ik als ik uiteindelijk iets snoep snel doorslaan.
Lisa280887 zo dat gaat snel nu! Heel veel succes! En fijn dat het afvallen goed gaat! Tja dat sporten zou ik meer willen doen, maar echt geen puf meer voor in de avond. Ik fiets en wandel veel, dat is natuurlijk ook wel heel goed. Word daar ook best moe van zo aan het einde van de dag đ