Sevenof9 ah ok, ja dan zal het mij wellicht ook wel lukken ๐. Misschien ga ik het ooit eens doen. Momenteel heb ik het te druk en geen puf om 's avonds nog iets te gaan doen.
Lisa280887 oh spannend allemaal! Hoop dat op de foamecho alles goed blijkt te zijn. Jammer dat het afvallen niet lukt, zou toch wel moeten kunnen. Eet je misschien juist te weinig?
Skye goed dat je weer hard bezig bent! ๐๐ป
Rietje88 oh je bent lekker positief bezig, heel goed! Fijn dat je vriend ook weer zicht heeft op werk, ze kunnen chauffeurs goed gebruiken momenteel!
Luca75 ah wat leuk, heel veel plezier! Jullie gaan maandag? Ik heb er ook weer zoveel zin in! Drukke weken voor de boeg en dan lekker een weekendje relaxen!
[verwijderd] wat fijn dat je weer de oude bent! En netjes afgevallen ondanks 2 verjaardagen, goed bezig! ๐๐ป
[verwijderd] heerlijk dat je zo verliefd bent! ๐ฉโโค๏ธโ๐จ Ach na een weekje stilstaan er weer tegenaan en dan gaat je gewicht wel weer omlaag.
Robije dan laat ik je even met rust ๐ wanneer ga je verhuizen? Hoop stress brengt dat met zich mee hรจ, maar wel heel leuk! (neem ik aan)
Jeanine89 nou heel netjes toch, afgevallen terwijl je 3 keer taart hebt genomen ๐ herkenbaar, als ik eenmaal ga snoepen kan ik moeilijk stoppen. Als ik het van tevoren duidelijk voor mezelf afbaken gaat het wel. Denk dat het daarom op zaterdag misgaat, dan denk ik, ach het is zaterdag en dan ga ik los. Heb nu voor mezelf een klein zakje snack a jacks gehaald en een cola light, dan neem ik nog een stukje chocola en dan moet het klaar zijn. Als ik uit de bakjes op tafel ga snoepen ga ik de mist in, blijkt elke keer weer.
Dahlia goed afgevallen zeg! ๐๐ป