• [verwijderd]

[verwijderd] heb je het recept van die schotel? Klinkt goed!

Vandaag weer gewogen en ik ben gewoon aangekomen! Niet echt verwacht, rommelige week, maar geen hele gekke dingen gedaan, maar toch 93.6. Daar baal ik zo best van. Zowel mijn man als moeder en zusje opperde dat het ook deels spieren kunnen zijn, maar toch, ik wil gewoon kilo's kwijt!

• [verwijderd]

Morgen weer wegen en ik ben zeker aangekomen. Eerst een week misgegaan, daarna 5 dagen streng gevolgd door een avondje op de wc en immodium... inmiddels al 2 dagen totaal niet naar de wc gekund. Daarnaast ook weer gewisseld van pil dus waarschijnlijk deze week ongesteld.

@Snoopy1979 wat mooi dat je onder de 90 bentπŸ‘πŸ»

@Femkes balen van het aankomen

Alle anderen weer succes.

Hier gaat het steeds beter met avondeten en β€˜s avonds minder snoepen en met resultaat. Vanmorgen woog ik 145,8, dus een min van 1,1 kg.

Vorige week maar 1 ons eraf. Niet motiverend.

Kan ook niet meer naar de wc. Eet wel genoeg vezels, drink genoeg en wandel veel. Geloof dat ik al 5 dagen niet meer ben geweest.

• [verwijderd]

0.5 eraf deze week ondanks het patatje dit weekend
        Ik ben er blij mee πŸ˜€

• [verwijderd]

700 gram eraf. Blij mee:-)

Hier na 2 dagen vreten weer 2 kilo erbij. Ik haat de weekenden! Tenminste, ik haat dat ik me niet kan inhouden. Gisteravond ook helemaal de fout in gegaan. Ik weet dat die 2 kilo er aan het eind van de week waarschijnlijk ruim af zijn. Maar toch, waarom kan ik me niet gewoon een beetje inhouden? Doordeweeks gaat dat (gelukkig!) wel heel goed.

• [verwijderd]

Die weekenden zijn moeilijk he @Snoopy1979
              Maar hey, hou je vast aan het feit dat het door de week gelukkig goed gaat! Dat is al een hele goede stap he!! Wees niet te streng voor jezelf.

@Luca75 Dat is idd helemaal niet motiverend. Maar dat je niet goed naar de wc kan helpt daardoor ook niet echt. Heb je dat normaal ook dat het wat moeizamer gaat? Anders eens iets daarvoor nemen wat het iets makkelijker maakt.

Goed bezig voor allemaal die ook lekker zijn afgevallen.

Hier blijf ik nog steeds wat hangen in gewicht. Maar merk wel dat mijn loshangend vel na de bevalling wat minder begint te worden want merk het aan mijn kleding dat ik weer in broeken pas die me een paar weken geleden nog niet echt mooi zaten door het lossere vel.
              Nu zit ik tegen mijn menstruatie aan en dat helpt ook nooit mee, maar goed, we houden gewoon vol.

Ik ga echt heel slecht, maar wil deze week weer echt streng zijn voor mezelf.

[verwijderd] Snap dat het lastig is zo met de scheiding, maar gelukkig toch wat eraf!

[verwijderd] ja als je veel beweegt moet je ook genoeg eten! Ik vind soms ook dat ik veel eet als ik sommige lijstjes lees, maar ja, fiets een uur en wandel een uur per dag, dan moet je wel genoeg eten.
                  Oh oude foto's zijn echt erg.... baal ook vooral van foto's van nu. Maar komt goed, we zijn ermee bezig! πŸ˜‰

Pietje1987 Mooi, er weer tegenaan! Lekker genoten van het weekend dus, ook belangrijk!

Sprankeltje sterkte met afwachten op de uitslag, slopend is dat altijd. Hoop dat het meevalt!

Jeanine89 hopelijk ben je vandaag uit de 80 bij de sportschool!

[verwijderd] Nou hopelijk zorgt de buikgriep ervoor dat je gewicht een beetje meevalt πŸ˜‰

Elsie89 klinkt lekker die krosti πŸ™‚
                  Netjes weer 700 gram eraf!
                  Wat een lekker menu van gister πŸ˜‰

Femkes oh wat balen! Snap dat het spieren kunnen zijn, maar met dat gewicht wil je toch gewoon kilo's kwijt... (we zitten qua gewicht en streven ongeveer gelijk).

Kyra73 wat een mooi resultaat deze week!

Luca75 niet motiverend, maar wel wat eraf. Ik gebruik psylliumvezels, van de kruidvat. Wel een vies prutje, de smaak niet, maar de substantie. Maar werkt voor mij erg goed. Je ontlasting kan wel een beetje slijmerig/glibberig worden, niet van schrikken. En je moet er genoeg bij drinken. Ik neem het bijna elke ochtend.

[verwijderd] heel netjes!!!

[verwijderd] ook heel netjes! πŸ‘οΈ

[verwijderd] ja ik moet ook niet te streng zijn. Ben vandaag alweer de fout in gegaan, echt balen. Maar ja, jammer dan en morgen weer goed oppakken. Vandaag op tijd naar bed zodat ik vanavond niet verder de fout in ga πŸ˜‰
                  Fijn dat je wel aan de lichaam merkt dat het goed gaat! Inderdaad gewoon volhouden, we komen er wel πŸ™‚

Robije heel veel succes! Je kan het!

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Weer even een lange tijd geleden, maar 2,5 kilo eraf hier πŸ˜€ en dat ondanks de friet en Mac die we gegeten hebben. (2,5 kilo is trouwens van een maand)
                    Blijf de avondmaaltijd wel moeilijk vinden merk ik.

• [verwijderd]

Snoopy1979 Nou hopelijk zorgt de buikgriep ervoor dat je gewicht een beetje meevalt

Heb niet gewogen... doe t Morgenochtend even.
                      Jammer van die 2 kilo, maar die ben je vrijdag wel weer kwijt joh!

2 Kilo in een weekend dat kan nooit vet zijn. Toch?

Lafab, gewoon doorgaan. Ja ben nooit een goede poeper geweest ;-). Mijn lichaam houdt altijd alles vast haha. Maar het is gelukt vandaag. Heb het gevoel alsof daarna mijn organen weer op hun plek moeten komen πŸ˜…

Nadat ik vrijdag maar 1 ons kwijt was had ik zin om me het hele weekend vol te vreten. Gewoon uit frustratie. Niet gedaan gelukkig. Heb wel zaterdagavond toen ik naar wie is de mol aan het kijken was wat chips gehad. Eerder at ik zo'n zak leeg, nu hebben we er met z'n 3en van gegeten..

Ik heb vanmiddag weer gewogen. 80,2. Nog net niet uit de 80 helaas.. komend weekend uit eten dus vermoed dat ik komende maandag niet veel eraf zou hebben.

Snoopy1979 zo herkenbaar πŸ™

Vandaag terug gekomen van een lang weekend weg . Iedere avond chips, paar keer warme chocolademelk met slagroom , uit eten geweest incl. Grote ijsdessert. Baal nu als een stekker. Vanaf morgen ga ik mijn eetmeter weer gebruiken en hoop vanaf woensdag het hardlopen weer op te pakken . Ligt al 2 weken stil door grieperig en vorst

@Snoopy1979 de uitslag was goed dus een hele opluchting.
                              Nu toch maar eens serieus gaan denken hoe ik het ga aanpakken de komende tijd. Zit niet lekker in m'n vel en m'n gewicht heeft een flinke impact op alles dus heb ik me voorgenomen om dit nu een goed aan te pakken.
                              Wat fijn dat jullie een leuke high tea hebben gehad !

• [verwijderd]

@Snoopy1979 voor de lijst 65.6 het gaat dus ff echt niet goed.

Ben nog steeds trots op mn -14,8 maar wil die laatste paar er ook af. Snap niet waarom ik mezelf zo saboteert. Die teleurstelling zorgt er dan ook weer voor dat ik denk: zie je wel ik kan het echt niet. En dat ik dan om 7.05 uur in de ochtend al kan denken aan de zak chips die in de kast ligt. Dat die best lunch zou kunnen zijn πŸ€¦β€β™€οΈ
                                Wie herkent dit?

• [verwijderd]

[verwijderd] Ja herken ik. Ik wijt het toch ook een gebrek aan motivatie. Blijkbaar zit het me niet hoog genoeg. En dat is nog gevaarlijker want dan kunnen mij die kilos op een gegeven moment niets meer schelen en kom ik dus aan. Ik wijt het ook aan het slechte weer, ik kan alles nog verhullen met een dikke trui, jas etc haha. Ik weet met warm weer dat ik vaker in de spiegel moet kijken, als ik een bv een tshirt aan heb, dat ik me kapot ga irriteren aan die vetkwabben en dan pas het knopje omgaat. En dat wilde ik dit keer nou echt nietπŸ˜«πŸ˜”. Niet wachten tot het laatste moment. Vindt het zwaar, maar geef niet op.