Balen @[verwijderd] en @[verwijderd]!
Hier gaat het goed, vanochtend 9 km naar België gefietst om wasmiddel te halen bij de Carrefour. Was koud, kreeg het vanzelf warm 😉 en was zo mooi! (binnendoorweg langs vooral weilanden). En bekend terrein, kwam namelijk langs het oude huis van mijn ouders, zoveel meegemaakt daar (niet gewoond), zo gek om daar weer te zijn. Daarna snel weer terug gefietst en net op tijd om de kinderen van school te halen. Geluncht en de kinderen lopend naar school gebracht, daarna gaan sporten, gedoucht en toen kwam de postbode netjes op tijd. Nu even chillen en zo weer weg kinderen van school halen, paardrijles van de jongste, meteen daarna door naar dansles van de oudste en waarschijnlijk haalt mijn man haar dan 2 uur later op. Normaal is hij er al eerder maar hij heeft een personeelsfeest. Jongste is meestal kapot eind van de week dus zou fijn zijn als ze rond 19:00 naar bed kan.
Mijn lijstje vandaag:
O pap
t banaan
l stokbrood met ham en suiker (niet bij elkaar 😉) en een bruine boterham met Twix chocopasta (bij de Carrefour gekocht, kende ik al van Duitsland
t griekse yoghurt, skyr, diepvriesfruit
a volkorenbrood met ei en stokbrood met ham en suiker
T wat cashewnoten en een stukje pure chocola en als ik zin heb wat wortels, heb ik nooit zo'n zin in 's avonds.