Benedenverdieping
- Bijgewerkt
Ik zou de meubels in de woonkamer anders plaatsen. Het lijkt nu kleiner doordat ze de ruimte achter de banken niet benutten. Deze zou ik zelf wel meepakken in de zithoek. Heb je /wil je een gewone bank of een hoekbank?
Ik zou denk ik ook voor een ovale eettafel gaan ivm de schuine wand daar. Dan is het meer in 1 lijn. Ik kan het niet goed uitleggen, maar als ik het in mijn hoofd voor mij zie past dit beter. Vooral, omdat je ook voor een grote tafel gaat, lijkt ovaal ook minder pompeus.
Ik zou er sowieso ook 2 soorten kleur in brengen. Het is nu wel erg beige/ wit. Ik weet niet wat je mooi vindt qua kleur?
- Bijgewerkt
Vanmorgen even ter inspiratie op pad geweest. Onze keuze is gevallen op deze serie https://www.profijtmeubel.nl/catalogsearch/result/?q=ladonia . Had ik echt niet verwacht, zwart maar vind hem in het echt veel mooier dan online.
Trees Heb je /wil je een gewone bank of een hoekbank?
ik heb nu een hoekbank maar die gaat weg dus vrije keus. Ik neig zelf naar meerdere banken/stoelen aangezien iedereen altijd een hoekje wil En heb nu alleen een hoekbank maar vind dat met visite ook niet echt fijn, gevoelsmatig komen er teveel dan in m'n space,
Trees Ik zou denk ik ook voor een ovale eettafel gaan ivm de schuine wand daar. Dan is het meer in 1 lijn. Ik kan het niet goed uitleggen, maar als ik het in mijn hoofd voor mij zie past dit beter. Vooral, omdat je ook voor een grote tafel gaat, lijkt ovaal ook minder pompeus.
ja precies. Ik heb deens ovaal in mn hoofd, zit tussen echt ovaal en rechthoek in. Met het voordeel dat je de kopse kanten nog goed kan gebruiken
- Bijgewerkt
Toch6 Ik heb deens ovaal in mn hoofd, zit tussen echt ovaal en rechthoek in. Met het voordeel dat je de kopse kanten nog goed kan gebruiken
Heb even gegoogled, maar ik denk dat dit erg mooi staat. Het heeft wat mindere harde vormen dan een rechthoekige tafel. Deze wil ik nu ook, maar er is helaas niks mis met onze huidige tafel .
Toch6 En heb nu alleen een hoekbank maar vind dat met visite ook niet echt fijn, gevoelsmatig komen er teveel dan in m'n space,
Dat vind ik ook een nadeel van onze hoekbank. Alleen het ligt zo lekker in het hoekje. Hoeveel zitplekken heb je nodig in de woonkamer? Hoekbank met losse fauteuils zou ook nog kunnen, als je daar voldoende ruimte voor hebt.
Toch6 en sinds 3 weken ook de leefruimte en gang
Vond ik erg mooi staan! Groen is ook een hele rustige kleur vind ik zelf en goed te combineren met hout, zwart, wit, koper en eventueel nog een contrasterende kleur voor accessoires (bijv oud roze) als je dat mooi vindt.
En dan ineens weet je overdrachtsweken (ovv notaris) en moet je spijkers met koppen slaan ivm levertijd. Dus vanmiddag terug naar de winkel
- wandplank voor boven de piano
In bijnazwart hout
2x deze in donkerbruin
Deze bank maar dan groter en met 2 armleuningen
Geen idee hoe ik het neer zou zetten, dus aan mij heb je niet veel
Maar wat een mooi huis!