Trees
Wat grappig, dat boek ben ik vorig weekend begonnen met lezen van Edith, het eerste deel heb ik binnen 3 dagen uitgelezen (dat is snel voor mij ;p) Volg haar ook op FB, de manier waarop zij schrijft en leeft is echt iets wat mij wel inspireert. Morgen maar weer eens tijd maken om verder te lezen, want het leest heel fijn weg.
Vond het zelf ook een lastige, voorheen had ik vrij snel antwoord kunnen geven.
Iemand die ik al volg sinds ze gestart is met haar social media is Tracey Dawneil Ferrin, een vrouw die veel heeft meegemaakt in haar leven en zich niet laat tegenhouden door de uitdagingen die op haar pad komen. Heb ook een tijd intensief contact met haar gehad en af en toe 'spreken' we elkaar nog.
iMoeder Mell Robins weet vaak de juiste snaar te raken, vind het een heerlijk mens om te volgen
Snoeki Ze heeft me zoveel ingangen gegeven waarin ik diepgang vond.
Wat fijn zeg dat je zo iemand hebt mogen ontmoeten, heeft ze je dochter ook dat kunnen bieden wat jullie zochten?
Toen ik nog klein was ben ik zelf behandeld door iemand die zich daar ook mee bezig hield, toen wist ik nog helemaal niet wat dit inhield maar het is mij altijd bijgebleven. Sta denk ik daarom ook meer open voor wat nu nog wel eens de "alternatieve kant" genoemd wordt.
Trees Nu maak je mij heel nieuwschierig. ;P
Verder is mijn dochter toch ook wel een bron van inspiratie. Als ik zie hoe zij zich ontwikkeld, hoe wijs zij al is op bepaalde vlakken en haar manier van doen en denken.
Verder ben ik nog een beetje zoekende denk ik.
Vind het erg leuk om te lezen hoe dit voor jullie is.